2012年3月7日 星期三

小丸子的溫暖牌


由細到大可能受嫲嫲的影響,我認為做女人應該要識煮飯﹑做家務 (做唔做又另一回事啦﹗)﹑ 織冷衫﹑補衫﹗不過好奇怪,我嫲嫲又一直唔肯教我織冷衫 (只肯教我織頸巾),連飯都唔洗我煮﹗我嫲嫲好叻架,佢瞓住覺都織到衫,佢話手指頭會摸得出個pattern喎﹗年青的時候又賣過菜飯﹗可能因為佢越唔肯 教,我就越想學﹗omg...點解我嫲嫲細細個唔教我做 "少奶奶"﹗咁我依家就可能做了少奶奶啦 (發夢ing)﹗之後因為前男友話自己細個無溫暖牌著,我地分手之後,我就走去學織冷衫 (分手之後得閒嘛﹗)。之後另一個前男友話阿媽煮野難食,我又走去學烹飪﹗終於...受益人是阿旺

不 過學織冷衫,我大大話話都學了超過20年,總之我就是唔識 "上袖" 同 "收尾" (縫合) 啦﹗結果每次織冷衫都要去學一次﹗最近比我搵到一間好岩我的,每小時收 $80,可以自己帶冷去學,好彈性﹗唔洗一報上幾堂又限時,又唔一定要買冷。我可以一次過織晒成件衫先上去埋尾同上袖﹗所以我決定今次一定要學到識為止 ﹗﹗﹗

其實本身今次都唔打算織,不過我覺得做細的好蝕抵,我今次都未買衫比小丸子,大頭妹都是31週的時候,已經有好多衫仔架啦﹗今次 都是打算比小丸子著大頭妹的舊衫,是初生的要買,因為之前已經比晒人﹗如果連 "溫暖牌" 都要執大頭妹的,好似太唔公平啦﹗而且上次織比大頭妹的新衫,大頭妹好好好鍾意 (媽咪好好好開心 * 10000),次次著出街,佢都會叫人睇佢粒 "士多啤梨" 鈕﹗佢叫 strawberry做 "傻爸" (soba)﹗人地 "禮貌地" 讚返佢靚,佢又會好開心咁拍拍心口笑笑﹗做人媽媽的有什麼開心/滿足過自己的子女喜歡自己為佢預備的事物吖?﹗所以今次最後都決定要織﹗

ehhehe...因為今次太遲先開始,後幅同袖都唔會有花 (其實平時唔趕都冇架啦﹗懶吖嘛﹗)﹗
不過前面一定會好靚﹗我今次決定織 "波波" ﹗


因為織比初生,今次用 cotton﹗最後又買了粉紅色﹗

下次我一定要織其他顏色﹗其實今次都有考慮粉紫 (怕織出嚟好似好舊),又考慮過紫色 (又好似太大人feel),大家有冇咩好提議呢?﹗紅色?粉綠?黃?﹗heheheh...今次呢件都未織好,就諗下一件...我真係太心急啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...