2012年4月19日 星期四

大頭妹23個月啦﹗

 


又拖了2個星期才寫大頭妹的成長日誌﹗今個月因為有幾日復活節假,自己多了時間湊囡,好多之前想開始要訓練大頭妹的事,都逐一試過啦﹗例如要佢自己用匙舀食物/ 用杯飲水/ TOILET TRAINING啦﹗

其實大頭妹一早已經識用叉食生果/ 蛋糕,不過就好少自己用匙舀食物﹗叫工人姐姐比佢自己食,佢通常都當我耳邊風﹗我都明...平時餵都可能要食 20分鐘 (如果唔合作),比佢自己食的話可能半個鐘都食唔完﹗不過都快2歲,無可能試都唔比佢試,不過我發現原來佢都識架﹗依家有時我地食晚飯,我都會比佢埋枱 "搞搞震"﹗自己舀湯都可以飲到半碗﹗ 

最初就是由 "乳酪" 開始,一來大頭妹鍾意食,二來佢半固體,比較容易成功﹗


睇佢個樣幾滋味﹗

 
比媽媽讚仲好得戚﹗
 

囡呀...其實你要識好耐架啦﹗
 

至於TOILET TRAINING,其實佢都識叫 "POO POO" 架啦﹗不過就唔係次次都叫囉﹗有時無聊,見我唔理佢,佢就叫下囉﹗因為佢次次一叫 "POO POO" 我就會有反應嘛﹗不過ANYWAY,我的目標是放產假的時候教識佢 (好大口氣)﹗﹗﹗

其實最近好少影VIDEO,因為阿旺好忙,成日都好晏先返 (其實都是 7點幾8點),不過食完飯﹑沖涼,已經要入房暗大頭妹瞓啦﹗好少同大頭妹玩﹗最近2個傻人鍾意玩 "坐單車" (其實我都有份...)﹗識飛的單車﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...