2012年4月6日 星期五

復活節快樂﹗小丸子復活蛋﹗



HEHEHEE...怕大家復活節悶悶地會上嚟探下我,專登預備定 "小丸子復活蛋" 比大家﹗﹗﹗今次陀小丸子明顯比上次少影 "開肚" 相,不過睇返上次,第33週之後就無影啦﹗到底是點解呢?﹗照計我個人咁無聊,應該個個星期 (最多隔個) 都有影架?﹗今次終於買了一件運動BRA影 "開肚" 相,其實是因為訂了STUDIO影相,幾千蚊都洗咗,都唔爭在洗多 $200幾,不過就要過阿旺的一關﹗出乎我意料之外,佢竟然 APPROVED﹗﹗﹗

落晒裝先記得影相...希望我的素顏無嚇親大家


第35週,好多人話今次個肚大過上次?﹗我自己又唔覺﹗


對比上次陀大頭妹的第33週...其實好似上次大少少喎﹗﹗﹗(同一條牛仔褲)


今日就可以去STUDIO睇相啦﹗希望影得靚啦﹗HEHEHE...仲要同自己講定唔好加錢買相﹗﹗﹗上次結婚相都一直無放出嚟,都是為影而影。不如留返啲錢等小丸子大少少的時候再影過﹗﹗﹗HEHEHEHE...希望我一陣有咁理智就好啦﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...