2012年4月10日 星期二

晚飯@越華會



清明節假期,之前訂了STUDIO影家庭相,最終都只可以影白色BACKGROUND。 訂了8:00PM影相,一定要食飽飽先,本身想 6:00PM就出去食飯,點知最後都要 6:30PM 先出門口,叫阿旺行先去攞枱,佢打電話比我話有好多枱,不過已經比人訂晒﹗之後我叫佢問職員,我地食半個鐘,食完即走﹗﹗﹗HEHEHEHE...真是有 枱喎﹗唔知當時我叫佢問的時候,佢是不是又覺得我叫佢做一些 "MISSION IMPOSSIBLE" 的事呢?﹗

小朋友最鍾意學大人﹗﹗﹗飲到似模似樣﹗

其實個碗是 "吉" 的﹗﹗﹗

油鹽水蜆

沙拉骨

椒絲腐乳通菜

黃金豆腐


其實除了碟菜,次次都是叫呢三個餸,不過最近都好少來,所以又覺得好好味﹗尤其是個豆腐,真是次次食都咁好味﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...