2012年4月18日 星期三

LUNCH@牛陣




之前成日聽朋友去食牛陣,有任食 SHABU SHABU/ SUKIYAKI,我同阿旺一直都好想去試,不過又一直都無去 (其實我地都好少出街食)﹗岩岩新都城間牛陣就是在我地參加活動的場地附近,行過去望下個價錢牌,覺得都OK,$48已經有一個LUNCH SET,所以就入去試下啦﹗不過最後阿旺話想食 "放題" (任食),要 $78@﹗佢話食完夜晚可以唔食DINNER喎﹗我本身想食 SUKIYAKI要 $58,見差 $20...就下佢啦﹗

大頭妹去到要自己飲茶﹗

 

唔知做咩...飲到好HIGH﹗



飲到全身濕晒﹗﹗﹗







SHABU SHABU湯底...只有少少柴魚味﹗


豬肉片,如果叫LUNCH SET就無架啦﹗不過我一片都無食﹗


牛肉,如果叫LUCNH SET就得一碟,任食...就是任食囉﹗不過我地2個加埋都只是食了 3碟﹗其實分別不大﹗

野菜,任食/ LUNCH SET都是任食的﹗


所以其實如果是細食的,LUNCH SET應該已經好夠,放題另一樣唔同的是有雪糕食囉﹗不過我地食得晏,雪糕都差不多清晒,剩返的就溶晒﹗我好大膽...我都食咗一杯﹗﹗﹗其實溶咗的雪糕,真是唔應該食﹗﹗﹗

之後出去同大頭妹玩多一個圈﹗佢全程都勁HIGH囉﹗



係咁打啲BALLOON﹗


係咁衝﹗我都捉佢唔住﹗要阿旺先搞得佢掂﹗

有人排隊影相架﹗佢係咁爬上去,被阿旺捉走﹗


玩得好開心﹗頭髮都亂晒﹗



之後無人排隊啦﹗叫佢坐底影相,又唔肯喎﹗


係都要爬...TROUBLE TWO果然名不虛傳﹗﹗﹗下個月就2歲啦﹗


寫明唔比爬架﹗唔好要我地難做啦﹗



最後都是比爸爸捉走咗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...