2012年5月22日 星期二

BOSSINI FAMILY TEE



HEHEHE...我一向都好鍾意 "家庭裝"﹗
不過香港好少見,
除非自己設計,然後自己出去印,
所以我通常都會上網係外國買,但價錢都會幾貴﹗

最近BOSSINI都出了FAMILY TEE,
PR問我有冇興趣試著,
我當然一口就應承啦

HEHEHE...著住FAMILY TEE影返幅全家福先﹗唉吔...少咗小丸子﹗
如果有埋BB SIZE就好啦﹗

由於件T-SHIRT太大件,我幫大頭妹襯返條LEGGINGS當裙仔著﹗


我終於都坐完月啦﹗可以出街啦﹗
HEHEH...不過其實現代人坐月...點會無出過街吖?﹗
只是同小丸子去醫院CHECK黃,都已經唔知去了多少次啦﹗
今次帶埋大頭妹同小丸子落樓下飲茶﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...