2012年5月31日 星期四

SOGO THANKFUL WEEK

病 足一星期有多,好多BLOG要追,都唔知由邊度追起﹗小丸子一個月返健康院打針啦﹗黃疸終於合格啦﹗SOGO THANKFUL WEEK的敗家誌啦﹗全部都未講﹗講啲易講的先﹗EHEHE...每年的5月尾都是SOGO THANKFUL WEEK,都是我入化妝品同護膚品的時候﹗今次都是勞煩我的 "香港代購" (我阿妹)幫我買﹗真是唔該晒﹗

每次都必買的 SHU UEMURA洗面油﹗老實講...不是特別優惠,亦不是真的限量。不過是正價再送TESTER﹗但一向有用開,有野送當然好過冇野送啦﹗而且唔洗排隊...好化算﹗必買的仲有SOFINA,其實次次排隊排最耐的就是SOFINA﹗我阿妹話佢次次都要排成個鐘﹗ESTEE LAUDER次次都第一日就賣晒,排都唔洗排,今次都冇我份﹗


$600/SET


我影相佢又要我影佢...自戀狂?﹗

呢啲就是送的TESTER,都大大支架﹗比晒妹妹同媽咪﹗
P5262700

呢SET是 "是日限定" ,所以特別抵﹗
終於都出返UV MILK,先一排冇咗﹗我用UV CREAM用得好唔慣﹗
我由F.1已經開始用佢地的UV MILK架啦﹗

之前陀B停用了,依家買返岩岩好﹗

好似是買夠$1380/ $1680的EXTRA GIFT,SOFINA是買SET都再送GIFT,好大方的﹗

最後都是忍唔住買咗 LUNASOL的眼影SET﹗EARTH TONE...又是EARTH TONE...我成個化妝箱都是﹗

大大個盒...

得4樣野...呀...我拎走咗個化妝袋...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...