2012年6月5日 星期二

小丸子第3﹑4次健康院檢查

 2012年5月15日

因 為小丸子仲有黃,差不多一個月人仔,都仲要返健康院檢查,其實上次醫生都講咗,如果黃的指數仲係OVER 250就要返醫院...果然...最終都要返醫院拮腳板仔﹗次次醫生的COMMENT都是,佢重得好好,不過啲黃都是唔退﹗之後去了4次醫院,仲因為黃得 耐,要抽2支血,一支是CHECK黃,一支是CHECK直接膽黃素。其實有機會是因為我今次坐月有補身,醫生話補身會退黃比較慢。


2012年5月24日

今 日小丸子要返健康院打針(我病咗,由阿旺同工人姐姐代勞帶小丸子去打針),可能係龍年效應嘅關係今日有好多BB,同埋有一半係大陸人。等左15分鐘先有得 磅重,今日已經3.98KG! 仲重過家姐姐大頭妹一個月的時候!一個月重咗差不多三磅! 之後去見醫生評語都係一樣長得好好,諗住偷雞可唔可以係度CHECK完黃如果OK明日唔洗返醫院抽血,點知都仲係黃,醫生話就算黃數值低都一定要返醫院, 因為健康院唔會知醫院有冇其他野CHECK緊所以其實點都要返。就過多一陣,去打針啦﹗但係小丸子仲訓緊叫都叫唔醒,唯有照去啦,支針一吉落去時,小丸子 塊面即時谷到火紅色,兩秒後先識大喊!唔知點解兩個囡都咁怕痛!又話bb唔識痛?!應該呃人的。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...