2012年6月18日 星期一

第二胎當豬養?﹗

 
 
 
之前有BLOG友講過 "第一胎睇書養,第二胎當豬養" ,唔知點解我好記住呢句說話﹗HEHE...可能因為我是一個好重視公平的人,所以我時時都提醒自己要公平﹗唔好當小丸子是豬﹗哈哈﹗亦因為呢個原因,小丸子NEW BORN的衫,幾乎全部都是新的,HEHEH...其實都是女人買衫的藉口

不過好老實講,第一胎又真是會緊張好多﹗當年真是日日跟醫院的指示,記底幾點食奶,幾點換片,開大定開細﹗今次...都有記...間中﹗ 又冇餐餐奶之後抹面(因為小丸子食完奶奶通常都會瞓,我唔捨得抹醒佢),又成日唔記得換片 (其實都是因為小丸子成日瞓,記得換片的時候又瞓咗,唔想整醒佢)﹗因為成日唔記得換片,所以DIAPER CREAM好重要﹗小丸子仲未戒夜奶,我通常3:00 - 4:00都會換一次,到 7:00- 8:00先再換第2次﹗有時唔小心瞓耐咗,都會6:00先換﹗所以我夜晚最後一次換片,都一定會搽DIAPER CREAM﹗

多謝 SWISS KISS LAB邀請我試用佢地的BABY DIAPER CREAM,佢的主要成份有瑞士雪絨花精華﹑阿爾卑斯山冰川水﹑乳木果油﹑椰子油﹑葵花籽油和甜杏仁油,產品成份99%取自天然,不含人造香料,香味 100%來自天然香料,可以放心比BB用﹗用咗大約一個月,用完之後好似有個保護膜,隔開尿尿同便便﹗

難得清醒的時間﹗不過都係迷迷糊糊咁樣﹗
佢通常夜晚 8:00-12:00的時候最清醒...有時到2:00都唔瞓...

MADE IN SWISS架﹗


我都有比大頭妹用,用嚟搽佢皮膚敏感的地方﹗因為DIAPER CREAM除咗可以預防尿布疹,其實都有助保護皮膚,同舒緩敏感的作用﹗之前大頭妹發燒之後心口同腳仔出了少少疹,我都有用嚟搽﹗


佢質地比一般CREAM厚身﹗搽完之後起碼大頭妹無再抓﹗


網址:
WWW.SWISSKISSLAB.COM

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...