2012年6月26日 星期二

今晚食乜餸



人姐姐走咗之後,我又出山煮晚飯啦!
好耐都冇出blog的靚老婆入得廚房,終於重見天日!哈哈!
依家一星期都會煮三晚,間中一餐買外賣,主要是阿旺唔想洗碗。

其實我幾享受冇工人的日子,
起碼我知大頭妹每日食過咩,食咗幾多。
我老公啲底底好舊,是時候買新的比佢。
仲有就是間屋比之前乾淨咗!
XO醬炒翠玉瓜...好彩都有當年的水準,阿旺話好好味﹗

焗南乳雞翼好好味﹗噚晚食煎的VERSION仲好味﹗

炒菜心...原來看似最簡單,我幾乎唔記得點炒菜﹗

烚菜...

黑椒牛柳好好味﹗餸飯一流﹗

魚片炒烏東,本身是打算用火腿的...結果阿旺買完魚片,唔記得買火腿...HEHEHEH...


食譜後補...
仲有菜飯的食譜...
上次有BLOG友問,我會補返的﹗
總之有拖冇欠啦﹗HEHEHEH﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...