2012年7月17日 星期二

30歲時的3個願望


唔知呢度有幾多人睇咗我個BLOG超過3年呢?﹗我30歲生日的時候,出了一篇BLOG講我的生日願望,當時話想要自己的小朋友,同35歲前創業﹗HEHE...其實當時我的願望是30歲前有第一個小朋友,32歲有第2個小朋友 (不過無寫出嚟...唔好比自己咁大壓力嘛﹗)﹗HEHEH...竟然實現晒﹗早之話想中六合彩頭獎啦﹗﹗﹗

剩返最後一個願望未實現,就是做老闆娘啦﹗其實我地呢啲打OFFICE工,有穩定返工放工時間,穩定收入的,一開始要創業真是有啲難度,最重要是根本無經驗﹗不過為咗早日成為 FTM ﹗我決定行出第一步﹗由簡單而我又熟的ONLINE SHOP開始啦﹗

其 實PLAN咗好耐架啦﹗之前未有小丸子就已經計畫,想去日本/韓國入貨,賣女/ 男/ 童裝﹗不過轉個頭就有咗小丸子...點飛?﹗之後阿旺有個朋友係美國,我地就決定首先係美國入童裝返來賣﹗HEHEH...暫時入得好少貸,小小地試下, 所以大部份的衫都只是大約大頭妹的SIZE...HEHEH...諗住賣唔去就比大頭妹同小丸子著﹗我留得比我2個寶貝,當然都是我精挑細選架啦﹗大家唔 買都睇下啦﹗比下意見我都好歡迎架﹗




PLAN咗咁耐,點解今次下定決心呢?﹗

主 要原因是我係澳門的時候一諗起,我要返工,新工人姐姐未到,我要放2個寶貝去奶奶度湊1個星期...我真係好想好想做一份自己可以控制到時間的工作﹗可能 收入會少咗 (尤其是一開始的時間)﹗但小朋友的成長都好重要,而且好快。我成日會諗一個小朋友會想媽咪成日都同佢一齊的時間有幾長,我放產假的呢段時間,每日自己湊 大頭妹,佢真是我離開佢視線範圍超過5-10分鐘就會叫我/ 自己搵我﹗呢種感覺真是好窩心 (雖然有時好煩,例如小丸子都喊緊的時候)﹗所以一返香港,我都同阿旺講咗,如果最後工人姐姐 "無出現" (唔知點解最初話7月頭,之後又話最遲7月10日,之後...到今日都未到,總之不停推遲),我就會辭職唔做,返屋企做 FTM,咁大頭妹入學之後,我就開始搞我的網上童裝生意﹗

另外,今次我放產假,我老闆請咗個PART TIME﹗是老闆囡囡的朋友﹗問題是...我產後復工,佢仍然在OFFICE?﹗仲坐咗我原本的位置。老闆叫佢比返個位我2次,佢都堅持唔搬﹗之後仲同我 講,唔係要同我爭位(工作)﹗我都好老實咁答佢 "事實上老闆根本就唔需要2個秘書,要2揀1是遲早的問題,佢唔講我地就做住先啦﹗",佢冇答我返返埋位坐﹗雖然我唔認為我老闆最後一定會炒我,不過我都 要早少少為自己打算。雖然我覺得我需要份工多過佢,不過似乎佢想要份工多過我 最搞笑是我問佢我用開的SCHEDULE BOOK係邊,佢話佢用咗,我問佢介唔介意比返我,佢竟然叫我自己買本新的﹗之後仲話撕返前面我用咗的比返我﹗本來想寫一篇BLOG講下﹗不過我都是想係 呢個BLOG記開心事多啲﹗今次順便.呻一呻啦﹗

我覺得我係時候開始做返啲我想做的事,開BOUTIQUE是我細個的夢想嚟架 (當時名都諗好,叫 A&J COLLECTIONS,我的BEST FRIED叫JESSIE,HEHEHE...其實依家都岩用,ATHENA & JOE 同 ALICE & JANICE 都是 A&J)﹗鋪租太貴啦﹗希望由ONLINE SHOP做起,做到有一日養得起我,重養得起間鋪啦﹗講真架﹗大家真係唔買都去睇下,比下意見我啦﹗


係澳門的時候,幫小丸子影咗啲靚相﹗


笑得好開心﹗

手瓜起睷,食野唔洗比錢﹗HEHEEH...食媽媽奶真是唔洗比錢架﹗

唔洗較WHITE BALANCE...都係影黑白算數﹗

可愛的說

 

對住個咁可愛的bb...點捨得返工吖﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...