2012年7月25日 星期三

3日2夜澳門銀河之旅 - DAY 2 (下)



又 繼續我地一家四口的澳門銀河3日2夜之旅啦﹗第2日的下午,食完LUNCH BUFFET之後到DINNER BUFFET之前,就是自由時間啦﹗我大頭妹同小丸子在房間休息,精力旺盛的阿旺自己去天浪淘園游水﹗其實本身想帶埋大頭妹去架﹗不過佢已經玩得太攰,一 定要瞓,阿旺話佢游一轉再上嚟接大頭妹去游水﹗點知大頭妹一瞓就由 3:00瞓到 5:00﹗好彩都仲夠時間游一陣再食自助晚餐﹗

HEHHEH...唔好以為係酒店提供的PR相,是阿旺用IPHONE影的﹗因為天氣好好,用IPHONE影都好靚﹗


天浪淘園

天浪淘園有人工沙灘,我本身以為佢只是同大頭妹去玩下沙,原來酒店有救生衣提供比小朋友,佢帶咗大頭妹去好深水的地方游水玩人工浪﹗



游完水上酒店房沖涼,就出發去群芳食自助晚餐啦﹗


乳鴒,阿旺一個人食晒呢一碟﹗因為我記得乳鴒湯是會 "回奶" 的,唔知"燒乳鴒"會唔會,所以無食﹗

有兒童餐具﹗加分﹗


佢地仲有一個兒童BUFFET SECTION,放晒小朋友鍾意的食物,咁岩又真係大頭妹最鍾意的...腸仔﹑粟米﹑壽司﹗

鮑魚佛跳牆,我飲咗2碗﹗好正﹗


花甲好好味﹗

當然唔少得刺身啦﹗

餐廳仲比我地試佢地8月份的新菜- 馬來西亞美食﹗

串燒好好味﹗因為個沙嗲汁好得﹗

CUP CAKE TREE

好多唔同口味的雪糕﹗

有法國同澳洲蠔﹗



阿旺聽完個主廚講要用手食個沙律,佢又真係去試﹗

之後...我問佢點食...佢話個主廚無講喎﹗


係成枱人面前表演用手食沙律﹗

佢話好好味﹗
 

食完自助晚餐之後,我同小丸子又返上房休息啦﹗阿旺同大頭妹就去咗睇 3D冰河世紀4﹗大頭妹返嚟仲識同我講有 "ELEPHANT,鍾意呀﹗"


之後...成12:00幾,我口痕問有冇消夜食,阿旺睇酒店本MAGAZINE介紹一間糖水鋪開到 3:00AM,佢真係走咗去買﹗佢買咗雪糕楊枝金露同椰汁燉奶,兩款甜品都好好味﹗最仲要是唔貴,好似都是30幾40蚊﹗

雪糕楊枝金露

椰汁燉奶



HEHHEHE...3日2夜的旅程又到尾聲啦﹗聽日食埋早餐就走啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...