2012年7月26日 星期四

3日2夜澳門銀河之旅 - DAY 3



去到行程的最後一日啦﹗只有一個節目,就是到百樂潮州酒樓食潮州菜啦﹗飲完早荼就返房間收拾再CHECK OUT啦﹗我地訂了6:30的船,所以CHECK OUT之後再放低行李係酒店出去玩一陣,其實都是去官也街食莫義記﹗我好掛住佢地的榴槤雪糕呢﹗

女孩子真的不論年齡都喜歡鞋子嗎?﹗佢地睇梗大家對鞋﹗

3個年紀差不多的小朋友,大頭妹是3個之中最大的,不過講起先知,原來佢大CHING CHING 1日咋﹗


百樂潮州酒家的點心好有水準﹗﹗﹗

水晶綠豆果,個皮做得好好﹗料當然都靚啦﹗


點解係香港無食過嘅?﹗


潮州粉果

蝦餃


芝士蝦春卷,大頭妹自己食咗1條﹗


炸雲吞


灌湯餃好味﹗


有鮮蟹肉﹗正正﹗


炒米粉,岩大頭妹食﹗


潮州弼


鵝片...因為最後先上,大家都食唔落啦﹗不過...我仲係不停食...HEHEHEHEH

炒芥藍菜,炒得好好味﹗


水晶包
EHHEEH..唯一一幅見晒樣的全家幅,小丸子好經常只是露出個頭頂﹗

大頭妹太瘦啦﹗細CHING CHING一個碼﹗


佢唔知做咩好熱情﹗

仲攬住CHING CHING唔放﹗

走啦﹗我地會再嚟架﹗


之後我地出發去官也街啦﹗澳門銀河係有FREE SHUTTLE BUS去的,而且班次好密﹗大家千祈唔好好似我同阿旺咁行過去,雖然好近,不過天氣好熱..大家睇下大頭妹就明架啦﹗

大頭妹果然係唔食榴槤,無論新鮮/ 雪糕...都唔食﹗


唔係榴槤雪糕,食大菜糕囉﹗

返去酒店先記得有SHUTTLE BUS,仲要5分鐘內就一班車...


3曰2夜的澳門銀河之旅完滿結束啦﹗好多謝阿旺陪我 "癲" ,佢之前成日話2大2小去旅行是MISSION IMPOSSIBLE,不過都陪我做﹗多謝你,老公﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...