2012年7月20日 星期五

大頭妹的戒片血淚史

大頭妹的戒片血淚史
2012年7月20日上午8:00公開累積瀏覽 8401
 


想出呢篇BLOG好耐,不過一直想等大頭妹成功戒片先出﹗EHHEEH...諗住可以分享一下成功心得﹗咁大頭妹成功戒咗片未?﹗NONONO啦﹗仲好多時會失手,尤其是比佢著住片片的時候,10次8次都唔出聲,唔著片片就好少少,10次得2次唔出聲啫﹗

其 實幫大頭妹戒片都有一個月,為咗幫佢戒片,我真係軟的硬的都試過﹗起初第一個星期,我用軟功,真係洗褲洗到我手軟,一個早上就已經瀨濕4條褲﹗每15分鐘 問佢一次要唔要去廁所,30分鐘比佢坐一次鴨仔。次次同佢講 "WEWE要叫媽媽呀﹗",佢都好順口咁答我 "知道" ﹗如事者一半一半成功啦﹗

第2個星期,我用硬啦﹗仲衰﹗﹗﹗嚇到佢唔敢痾﹗可以一個早上到 2:00都唔痾﹗事原是有朋友建議比佢坐POTTY坐到有先可以起身,我又試下啦﹗之後大頭妹一邊坐一邊食手指,我叫佢唔好食啦﹗佢就大喊﹗個次真是喊咗差不多20分鐘,我都無理佢呀 (因為當時小丸子都喊梗,但我越唔理佢,佢就越喊)﹗陰公﹗佢喊喊下...竟然自己話 "我好慘呀﹗好陰公呀",我當時真是唔知好嬲定好笑 (我是笑咗出嚟嘅,不過又覺得佢真是好慘)﹗佢好少會講呢啲野﹗原來佢知咩係 "慘" 咩?﹗因為由細到大,大頭妹都好少喊架﹗我印象中我冇比佢喊多過 10分鍾﹗所以今次之後我就冇再用硬啦﹗仲好內疚﹗其實次次罰完大頭妹,我都會好內疚,其實通常都只是我控制唔到自己的情緒,或者無去體諒小朋友,有時佢真是唔是想作對/ 故意的,小朋友學習都要時間,大人就會覺得點解咁簡單都做唔到。我成日都話 "唔乖的是媽媽,大頭妹好乖﹗"。
之後第3個星期,我用獎勵的形式, 如果成功係POTTY辦大小事呢,就有糖糖食﹗可能已經經過上2星期的訓練啦﹗今個星期又真係好咗好多﹗HEHEH...定係啲糖有效呢?﹗可能再加上我 自己都適應無工人的日子,加點樣同大頭妹相處,終於...雖然都未成功晒,不過佢已經大部份時間識自己叫我,同埋一坐落POTTY,就會成功啦﹗


睇下﹗我成功咗啦﹗

唔係唔係...仲有...要用啲力先﹗


媽咪,你唔係諗對放上 BLOG嘛?﹗(HEHEHE...是呀﹗)


自己檢查一下先﹗

好野﹗成功係POTTY POO POO,媽咪獎我食雪糕﹗

雪糕好味﹗



湊咗大頭妹呢幾個星期,岩岩先適應做FTM,又要返工啦﹗我個人一向無耐性,我一直覺得我自己無可能做FTM的,不過經過今次,我發現原來我都可以做FTM的﹗多謝你呀﹗大頭妹,你教識咗媽媽好多野﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...