2012年7月27日 星期五

阿旺爸爸心碎了

今篇BLOG叫阿旺爸爸心碎了,大頭妹上星期六開始病,傷風﹑咳﹑仲要發高燒﹗最高去到40度﹗

最初我地見佢地好生猛,只是比咗高燒的退 燒藥佢地,通常都好見效,點知去到星期一都仍然高燒,阿旺星期一就帶大頭妹去ST PAUL'S睇醫生﹗醫生話通常由病毒引起的高燒,燒4日就會慢慢退,但如果維持高燒呢,就要再返去覆診,睇下會唔會係其他地方有問題。結果去到星期二, 大頭妹仍然高燒,星期三阿旺再帶大頭妹去覆診。結果醫生話個肺都有少少雜聲,要食抗生素﹗如果食完抗生素2日內都仲係唔退燒呢﹗就好大可能要入院啦﹗好 在..星期四早上(食了抗生素1日),大頭妹就退燒啦﹗

陰公豬,燒咗5日﹗最慘係唔肯食,本身已經夠晒瘦架啦﹗


咁...點解篇BLOG叫阿旺爸爸心碎了...而唔係爸爸媽媽心碎了呢?﹗因為...令阿旺心碎的原因不止是大頭妹病病豬﹗而是...當大頭妹病病豬的時候就特別 "嗲",特別要人陪,之後有一晚:

大頭妹: 一齊瞓吖﹗一齊瞓吖﹗
我: 好呀﹗好呀﹗(當時係床尾餵奶,大頭妹係床頭,我只是答佢好...無諗過郁...EHHEHEH)
阿旺: 好呀﹗好呀﹗(9秒9跳上床)
大頭妹: 咪咪呀﹗咪咪呀﹗咪咪,一齊瞓吖﹗(咪咪即是我)
我: 好呀﹗好呀﹗(又虛應)
阿旺: 咁要唔要爸爸一齊瞓呀?(已經上咗床,瞓低咗)
大頭妹: NONO呀﹗咪咪呀﹗(推開阿旺)
阿旺: ...我出面好多家務要做﹗(靜悄悄離開)

EHHEEH...以上就是阿旺心碎的原因...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...