2012年7月16日 星期一

Oxford Path Bloggers專享遊戲小組體驗日

HEHE...多謝OXFORD PATH的PR再次邀請我地去佢地的活動,今次是去體驗佢地的新設的PLAYGROUP﹗上一次的活動就是聽前港督 "肥彭" 講故事 (重溫: OXFORD PATH活動 - 聽彭定康講故事),再上一次就是佢地推出教材的時候 (重溫: OXFORD PATH 牛津幼兒英語),今次的活動相對動態啲,而且可能大頭妹大個囡啦,所以玩得好開心﹗

第 一次活動之後,OXFORD PATH送咗一套 TRIAL VERSION的教材比我地,大頭妹返到屋企有好比心機用架﹗其中佢最鍾意CHANT & SING ALONG 1,入面有好多兒歌 E.G. ABC SONG, HEAD & SHOULDER, ETC。我地大人都可以睇住啲歌詞教返小朋友唱,又或者用支聰明筆點落去,會自己唱,大頭妹一玩就可以玩半個鐘﹗

講返個 PLAYGROUP先,我問咗阿旺 (我要照顧小丸子,所以無去),先講地方,地方好舒適,而且好新 (新開嘛)﹗內容方面,一開始就是唱歌跳舞,再之後就玩遊戲,最後就是填色﹗有動又有静﹗今次活動的導師是張子暉小姐,佢地牛津大學出版社英語教學顧問, 兼資深英語教師﹗我相信OXFORD PATH的PLAYGROUP導師的質素一定有保証﹗

一去到大頭妹就自己行出去,好留心咁聽導師講解。之後開始一齊唱歌跳舞, 佢最鍾意跳舞,所以好開心﹗啲舞步係要跟導師嘅指令去做﹗

P7012847

一輪歌舞之後導師就比有顏色嘅波小朋友,要回答波波係咩顏色。



講完顏色之後就做同顏色有關嘅嘢,就係畫畫喇,又是大頭妹至愛﹗

P7012851

佢好比心機油架﹗



左右手都得!



中間嗰個又紅又綠,唔通係西瓜?



同大頭妹好鍾意嘅Cheeky影相。



你地估下張枱上面咁多樣嘢,大頭妹會揀邊樣嘢玩呢?



答案係睇書﹗



走之前仲聊Cheeky跳舞﹗



如果大家有興趣睇多啲產品的資料,可以去佢地的 WEBSITE睇下架﹗
OFFICIAL WEBSITE: www.oxfordpath.com
FACEBOOK PAGE: http://www.facebook.com/oxfordpath
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...