2012年8月8日 星期三

大頭妹27個月,開學啦﹗


話咁快大頭妹就27個月,仲搭正27個月開學﹗我個囡真是大個啦﹗不經不覺已經要返學,唔係有咗小丸子,我仲係覺得大頭妹是個BB﹗

體重: 上星期日上磅,病完得返 22磅,仲輕咗1磅﹗本來已經瘦的大頭妹變成火柴人﹗依家真係大頭妹啦,因為得返個頭,手腳真係得條骨,自己睇見都心痛,不過媽咪話我細個都係咁,我仲可能瘦少少﹗

飲 食: 自從我自己湊之後,我就SET過一個TIME TABLE,一早起身就飲 4OZ奶,9:00就食早餐,通常都是食粟米片,食細的半盒至一盒,我會比埋啲鮮奶佢飲。11:00食生果,食1/4日本蘋果。12:30食LUNCH, 一個星期食2-3次粥,1-2次炒飯,2-3次通粉 (一碗滿的)。3:00飲 4OZ奶,6:00食DINNER,同LUNCH一樣﹗8:00大人食飯,佢又食少少飯/ 飲湯,9:00食完飯食少少生果。10:00飲多一次 4OZ奶就瞓啦﹗其實咁樣食得少唔少呢?﹗依家我地都諗梗方法食肥大頭妹﹗

學習能力: 其實有咗小丸子之後,成日都會覺得自己忽略咗大頭妹 (睇返上一篇的成長報告,竟然是 23個月的,即小丸子仲未出世﹗),最近我地仲覺得大頭妹說話能力慢咗,佢仲未識講完整句子,不過都識將名詞同動詞加埋,最叻就是講: XX,糖糖食 (叫人比糖佢食)﹑爺爺唔比食手指﹑爸爸IPAD入房 (入房睇IPAD)﹗上星期病的時候....仲恐怖,好似變返BB咁,不停EERR,再唔係就NONO,咩都NONO﹗

不過同妹妹相處咗 3個幾月,最近開始接受妹妹啦﹗妹妹張被跌咗,佢會幫佢執返再蓋好﹗問佢同妹妹一齊瞓好唔好,都開始答好啦﹗同妹妹一齊瞓的時候,又會小心唔好整到妹妹﹗ 試過唔覺意踢到妹妹,之後佢話 "踢死妹妹啦" (佢次次踢到妹妹我就會咁講),然後佢卷埋自己瞓 (唔比自己踢到妹妹),媽媽實在太開心啦﹗希望大頭妹會越來越惜妹妹啦﹗


睇下我為大頭妹預備咗咩開學用品?﹗

學生相



名貼﹗

M&S底衫褲,我估返學要著白底衫褲呱,買定先啦﹗


上網睇大頭妹讀的幼稚園,成日比人話好商業。
HEHEHE...講真都是...連襪都要買有學校LOGO的﹗
不過阿旺又鍾意佢著重英文,其實有一間有學卷幼稚園都收咗大頭妹 (個間著重中文),
不過我地無留位,唔想霸咗人地個位,
依家覺得讀無學卷的...真是好貴,仲要交足12個月學費﹗

我的弧寒旺...買得一對...我都唔知第2日點返學啦



校服裙﹑運動服﹑外套﹗


吉之島買的FROG黑鞋 $189﹗見啲皮幾軟身,又唔貴。
FROG平過DR. KONG好多(DR. KONG要$299仲要是會員價),
QUALITY又好似差唔多(我覺得好過添呀)﹗
不過白色運動鞋買咗DR. KONG,因為想要的款FROG無大頭妹的SIZE﹗



大家LIKE咗我地個FACEBOOK PAGE未呀?﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...