2012年8月15日 星期三

星期六@荃灣廣場


因為阿旺出了新手機 SAMSUNG GALAXY 3未識過相,
所以遲遲都未出到這個BLOG﹗

上星期六返媽咪屋企,又同大頭妹返去游水
不過都是阿旺同姨姨帶大頭妹去游,
我想問我是不是已經可以游水?﹗做運動架啦?﹗
生完小丸子之後想做返運動,為咗2個寶貝囡,我要有強壯的身體﹗

一早起身好大雨,仲以為 "連個天都唔鍾意我﹗"
好彩下晝又有返少少陽光﹗

我地第一站去荃灣廣場,因為大頭姨姨話有MICKEY MOUSE可以影相﹗
大頭妹一見到MICKEY MOUSE果然好興奮﹗﹗﹗
尖叫一聲就衝過去﹗
等9月天氣不太熱的時候,要帶大頭妹去一次迪士尼 (她沒有去過呢﹗)﹗
我相信大頭妹一定會好開心﹗
大頭妹好似比較鍾意GOOFY,先同GOOFY影相﹗


睇佢幾HIGH﹗

見到MICKEY MOUSE的時候呆咗...佢的表情好似是 "我是不是發夢呀?"。


見到MINNIE都好開心﹗

影返幅全家福...不過次次小丸子都好 "神秘" ﹗HEHEHEHE...


PLUTO的屋仔。

MINNIE的屋仔。



之後再上大頭姨姨的同學屋企同晴晴BB玩﹗

叫了 PHD,第一次食,原來好好味﹗佢的雞好味過KFC, 個PIZZA又好味過PIZZA HUT﹗

小丸子終於露面啦﹗

玩得好開心,已經識得因為玩而笑笑啦﹗


一屋3個B﹗



睇下佢個樣幾認真﹗


小丸子好鍾意呢個粉紅色大象...可能因為...同佢當日的做形好似...HEHEHEHEH....



大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...