2012年8月18日 星期六

好多好多人生日飯@北京樓

今次的生日飯主角有5個人,包括我﹑阿JOE﹑ZOE﹑FREDDY同EDDY,6﹑7﹑8月的生日一次過慶祝,所以是好多人好多人生日的生日飯﹗

今次點了HSBC的套餐,比之前貴了一點點,但仍然比酒樓本身的4人餐平﹗4人套餐入面的填鴨是完隻的,一隻單點都要 $320,所以一個 $7XX的套餐都很化算﹗我另外再點了沙鍋雲吞雞﹑鍋貼﹑生煎包﹑四季豆﹑拔絲香蕉﹗

先講套餐:
頭盤: 海蜤拼肴肉,好味﹗

一隻填鴨有兩碟的份量,其實除非好大食,個四人餐足夠六位食﹗

松子魚,我沒有吃,不過同枱的朋友都話好好味﹗

蝦球,啲蝦都幾大隻又脆,唔錯﹗

因為是4人餐,只夠分5碗...阿旺話好好味,竟然唔記得留少少比我...鳴鳴鳴...


以下是另點的:

燻魚...heheheh...我點的。我不喜歡吃魚,唯獨是愛燻魚。


生煎包,北京樓的生煎包都做得不錯﹗好味﹗


鍋貼


四季豆...好味﹗

我地不是點這個餐...只是不明白...為什麼要迫人食冰皮月餅...所以影底佢﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...