2012年8月28日 星期二

出水大頭妹

過相的時候發現上次游水的blog未出﹗(大頭姨姨好辛苦幫我影相的,一定要出返﹗)
比阿旺見到,佢話我又出賣佢的 "肥肚"﹗
唓﹗如果佢自己無肥肚,又點會比我出賣到﹗

話說我地住的屋苑沒有會所,
最近的游泳池要行大約10-15分鐘先到,其實都ok唔算遠,
不過因為是室內泳池,次次去大頭妹遊一陣就會咀唇發紫﹗
所以次次返媽咪屋企,如果天氣ok的話,都會同大頭妹去游水的﹗


落水啦﹗


幾開心﹗



點解呢個位會有水淋落嚟呢?﹗


佢就是傳說中的 "水上漂" ﹗


大頭妹同我一樣好鍾意游水﹗

同常玩到太陽伯伯落山就要走﹗



屋企有會所真是好,一游完水返上樓就可以沖返個熱水浴﹗

大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...