2012年8月6日 星期一

小丸子的BOTTLE TRAINING



由小丸子一個月開始,我每日都會加一餐奶粉比佢,因為上次大頭妹的時候,我放產假期間都冇比佢食奶樽,到我返工的時候唔識食,1個鐘先食得2 OZ,餵奶餵到好似打仗咁﹗今次撞岩轉工人,佢一個湊大頭妹加小丸子,然後餵奶仲要打仗...我估佢好快就唔做﹗

今次有經驗,就早少少比小丸子試奶樽啦﹗貪新鮮用CHU CHU奶咀 (以為貴就好嘛),點知小丸子唔識食,之後去醫院的時候,護士介紹用NUK黃色個隻奶咀,佢話是橡膠,比較軟身,之後再試又真是得喎﹗﹗

不 過今次我泵唔到奶,尤其是上次大病之後,真是奶量急降,病的中途仲谷奶,病完就無奶啦﹗而且今次我一個湊2個,根本冇時間比我泵奶,所以都提早比小丸子食 奶粉,而且都要比佢的腸胃早少少適應﹗原來真是個個BB唔同,大頭妹食媽媽奶的時候一日痾3-4次﹗小丸子好細個的時候,已經是一日一次至兩日一次,所以 初初加奶粉的時候都有少少擔心,雖然醫生話3-4日一次都是正常,好彩加咗奶粉之後都仲是一至兩日一次,同之前無分別,便便都是軟軟的﹗

上 次大頭妹轉食奶粉之後出濕疹,醫生介紹轉飲雀巢能恩,佢話雀巢是水解蛋白,對一般大粒牛奶蛋白敏感的話,可以試下轉飲呢隻,再唔得就可能要轉飲豆奶﹗好彩 上次大頭妹轉飲呢隻之後,咀仔邊的濕疹就好返啦﹗我同阿旺都係敏感人,為咗預防,所以我地今次都比小丸子飲返呢隻﹗我睇返佢的營養都同其他牌子差唔多,不 過就比一般奶粉嘅蛋白再細D,容易啲消化同吸收,而且佢無加蔗糖,唔會等寶寶習慣食甜﹗

好鍾意呢個動物PATTERN﹗

升級變咗 NAN PRO﹗之前叫 NAN HA﹗


升級之後連入面的設計都唔同咗﹗


新匙羹設計,可以long住隻匙羹,匙羹唔會掂到奶粉,又唔會整污髒手指﹗GOOD﹗


平時食媽媽奶唔知小丸子食幾多,原來佢已經可以食到 6 OZ﹗唔怪得佢已經由小碼B追到去中大碼啦﹗

HEHEHE...大頭妹依家都係飲得4 OZ奶,佢同小丸子可以交換奶樽啦﹗小丸子要用大奶樽,家姐姐大頭妹用返細樽﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...