2012年9月26日 星期三

$180 DINNER BUFFET@皇悅

唔想連續2日甩blog,快快手寫個唔洗花太多時間的﹗
上星期四,我同阿旺賣甩 2個囡,出去同阿旺的 "舊同事" 食dinner buffet﹗
因為阿旺公司裁員,轉眼間十幾個同事...變晒舊同事...
阿旺是幸存者,不過都要轉department,
小丸子出世之後...真係好大動盪...希望所有的改變都是向好的﹗

講返餐飯,我之前係頭條見到有皇悅的 "買一送一" coupon,見咁近就剪低佢。
之後阿旺話佢department食飯,我就問佢有冇興趣啦﹗
原價 $298,依家連加一都是 $180﹗
老實講...食物選擇真係唔多,不過 $180...dinner buffet...真係唔好太多要求啦﹗

刺身得三文魚一款﹗



有中華沙律,I like it ﹗

哈哈...平時出去食buffet,好少食熱盤,呢度的熱盤都ok﹗
阿旺話乳豬好好味﹗


有潮式鹵水拼盤,都幾特別﹗



我地大約食了 2碟熱盤,就開始食下生果啦﹗

糖水....竟然是全晚最最最好味﹗真是堅好味﹗
西米露好香椰味﹗


蕃薯糖水又夠薑又夠甜﹗我食咗 2碗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...