2012年9月19日 星期三

入廚樂




今日小丸子 5個月啦﹗不過打尖出咗呢個BLOG先﹗
因為個LAGOSTINA 的 ANNIVERSARY SALE今日完,
一陣如果大家比我毒到...都仲趕得切買
不過話時話LE CREUSET 都做 ANNIVERSARY SALE...睇下大家又買得幾多

最近多了時間入廚,因為新來的工人姐姐煮得好慢 (之前應該不用煮飯),
有時放工返來,如果我唔出手,都唔知幾點先有得食晚飯﹗
但見佢又晚晚都做到 12:00...都唔好意思話佢做得慢啦﹗
可能大家都要適應大家的節奏啦﹗
而且最最最重要是要湊我2個寶貝﹗

上星期六...行APRITA的時候...終於...都敗咗LAGOSTINA個高速煲﹗
50週年特別版(白色) 盛為$1598﹗(HEHEHE...我無同阿旺講架...希望佢睇唔到個價錢啦﹗)
返屋企即刻試用,煮返上次上堂學的通粉﹗
因為我覺得真係好方便,味道亦可以接受﹗
如果我說好味過傳統版...我怕我會比意大利人話我唔識食意粉,
不過其實我都幾鍾意用高速煲煮的味道﹗

50週年特別版(7L/ 白色HANDLE)
其實有另一套,連一個 3L的煲 (可用高速煲蓋),再加玻璃蓋,盛為$2688﹗
都貴 $1000有多...我都是試下先啦﹗



我今次用了蘑菇加秀珍菇...沒有用牛肝菌啦﹗牛肝菌好貴呢...HEHEHE...請客先用啦﹗



要炒到蘑菇出晒水﹗



加水煮 10分鐘﹗



先到紅色個點升起計 10分鐘﹗

之後加通粉﹗

最後加埋忌廉就OK啦﹗真係好方便,一煲過﹗

媽媽買了螺﹗


上次JUSCO減價入的貨,$79/ 2包...真係好抵﹗



哈蜜瓜,百佳買的...只是 $17.9﹗呢度係半個份量﹗

大頭妹的食糧...今日比阿旺食...個通粉係齋...佢唔係幾開心...



車厘茄

煮食的途中發生一段小插曲﹗
話說阿旺見我用高速煲問我安唔安全﹗
之後...佢切哈密瓜的時候唔知做咩轉身...
個哈密瓜跌咗落地,我尖叫咗一聲...

個一刻...阿旺竟然以為個煲爆咗...
高速煲...係好多人心入面...真係好易爆...
佢都傻傻地...
不過佢話是因為我叫得太大聲...HEHEHEH...
我一心想接住個哈密瓜,又怕整親手嘛...

爆開咗的哈密瓜


大家想要食譜的,就去返之前個BLOG睇啦﹗


之後星期日,試煲中式老火湯﹗
煲老火湯就即時見到個煲的價值...
下面的雪梨湯,只是 "紅色button" 升起後,煲了 30分鐘﹗
媽咪同阿旺仔試完味,都話唔洗再煲多15分鐘,
因為說明書話,煲中式老火湯,用高速煲完30分鐘後,
可再轉普通蓋再煲 15分鐘﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...