2012年10月26日 星期五

小丸子6個月啦﹗

唔經唔覺小丸子已經 6個月,可以開始食粥仔啦﹗
之前食咗2個星期米糊,比佢試下食半固體食物,上星期六開始食粥。

第一樣比佢試的是魚同波菜啦﹗
點知佢好似唔係好鍾意食波菜,
食到成條脷綠色...仲要一邊食一邊吐一邊尖叫...好得人驚...
我覺得我好似生咗一隻 "史力加"﹗

食物已經試咗: 波菜﹑旺菜﹑南瓜﹑魚﹑蘋果﹑香蕉﹑提子 (無食...lam下啫)
下星期會比佢試豬肉﹗


等食的 "大爺丸子",以為食米糊,仲未知自己要開始食粥,當時仲好開心架﹗


睇下佢個樣...唔鍾意食...即吐...



樣樣衰衰咁﹗

小丸子: 媽咪,你比咩我食呀?咁古怪...青bb咁...


每次見到小丸子我都好想大叫 "阿囡,你好可愛呀﹗",
又唱下先: 我愛你圓碌碌,我愛你大大份,我愛你肥do do﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...