2012年10月24日 星期三

親子時間



星期二阿旺要返學,以前好多時會同工人姐姐一齊去food court食晚餐,再四圍行下﹗
小丸子出世之後,又轉咗工人姐姐,就好少出去食,2個大人搞唔掂2個小朋友﹗

依家小丸子大少少啦,起碼唔洗 2個鍾食一次奶,又開始返我地星期二晚的親子時間,
其實好想阿旺都可以參與,不過佢真係好唔鍾意出街食,
而且工作轉post之後,仲成日要ot...
等到佢返屋企先出去食...都無地方比大頭妹玩啦﹗

上年織比大頭妹的冷衫,今年著岩岩好﹗



hehehe...唔記得佢見到咩咁緊張...

依家通常行APITA的玩具部...



唔敢去TOYRUS,怕佢要扭去冒險樂園﹗
我好SURPRISE,大頭妹竟然識砌火車 "鬼”,佢好鍾意玩呢﹗



不過其實我好怕帶大頭妹去呢啲地方,有時小朋友爭玩具,我唔識處理﹗﹗﹗


通常我只是會帶佢走,但...咁樣做係唔係會令大頭妹怕事呢?﹗


其實各位媽咪...遇到小朋友爭玩具的情況,應該點處理呢?
我見大頭妹如果有人搶佢手的玩具,佢通常會話 "我玩梗架﹗" ,
有時會搶返,大部份時間會攞過另一件玩具就算...
不過無論佢搶唔搶返,我通常都係帶佢走,叫佢玩第2啲...
仲有提提大家去參加亮視點 "護眼顯關懷" 短文比賽,
只需要分享一個150字以內的護眼故事,
我將會作為評判,選出一位獲得亮視點提供的常規眼科視光檢查,
及適合個人眼睛情況的價值 $3000眼鏡產品﹗
無論係搞笑,感動,尋常,定係驚喜嘅故事,都請同我哋分享。
參加: https://www.facebook.com/lenscraftershk/app_486710738015817

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...