2012年10月30日 星期二

大頭妹與小丸子的日常生活

身邊好多生咗一個,又心思思想生多一個的朋友,
成日問我...其實湊2個辛唔辛苦?﹗
老實講...話唔辛苦就假嘅﹗
除非靠晒個工人湊啦﹗仲要個工人靠得住,唔係仲忙﹗
或者有老人家幫手...不過又係要睇下夾唔夾得嚟...唔係又係仲忙...

不過我同阿旺一直都係打算生 2個,有個伴唔洗咁悶嘛﹗
依家小丸子大少少,開始...同大頭妹有 "的的" 咁多多交流,
其實都真係幾開心﹗

我每晚就會好似同佢地上PLAYGROUP咁,唱下歌,睇下書﹑講下故事﹗
大頭妹同小丸都好鍾意聽媽媽唱歌架﹗ hehheh...老屈2個囡...

大頭妹返咗學之後好搞笑,噚日話變魔術比我睇...
佢只是用條毛巾遮住對手,之後自己 "叮" 一聲拎走條毛巾...
就同我講佢變返對手出嚟...
我當時真係 "卡" 一聲笑咗出嚟


大頭妹話同妹妹一齊坐校車﹗前面個cushion...大頭妹話係安全帶嚟架﹗


一齊睇DISNEY JUNIOR﹗


大頭妹專心啲...小丸子發現咗媽媽偷影﹗



小丸子最鍾意爸爸BUBU﹗






睇佢個樣幾ENJOY﹗




簡簡單單睇住2個囡玩下就一日啦﹗
開心其實可以好簡單﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...