2012年10月5日 星期五

呷醋兩姊姊


大頭妹會呷小丸子醋好正常,
但原來 5個月的小丸子一樣會呷醋

話說老人家教路,
不想大的一個呷醋,
一返到屋企就要第一時間抱大的。

所以我平時返到屋企都是會抱大頭妹一陣,
之後再抱妹妹。
但由不知幾時開始,
小丸子每日見我返屋企就好開心,
然後如果我抱家姐,
佢仲會對著我偏咀同喊


好似平時大頭妹唔鍾意戴髮夾的...


見妹妹有...


佢先肯戴﹗平時又要氹,又要不停讚佢靚,先會戴一陣﹗


影小丸子成長相的 HELLO KITTY...小丸子已經可以推跌佢啦﹗



不過我地唔係影得幾好...


阿旺成日話妹妹似技蘭﹗著咗裙都唔似女仔...
唔知點解...戴晒HEADBAND...都有人問係男仔/ 女仔?﹗


影到嘔奶啦﹗


家姐仔﹗




大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...