2012年10月28日 星期日

BLOGGER活動: 亮視點「護眼顯關懷」微故事比賽收集作品


 

亮視點「護眼顯關懷」微故事比賽仲有最後3日,10月29日就截止報名啦﹗仲未參加的,就要把握最後機會啦﹗已經從PR姐姐手中收到一部份的作品啦﹗水準非常之高,作為今次比賽主持的我都幾頭痛,不過我心目心就比較喜歡 "感動" 的故事。

好喜歡其中一個微故事講到 "現在到媽媽老花了,我想買一副老花眼鏡給她,不想她看細小的字體會辛苦,為人仔女者,當初父母怎對你,你長大後亦應該怎對父母﹗"。

其實我自己都覺得自己做咗媽咪之後,先真真正正識得點同媽咪相處,知道理解媽咪的心情﹗眼見好多人 (包括我自己),為咗
自 己的小朋友可以上刀山落油鑊 (HEHHE...可能講得誇張咗,不過都應該有好多媽媽依家係MON前點頭),但對自己的父母就唔係太關心 (唔夠關心囉)﹗其實我地係小朋友的榜樣,你依家點對自己的父母,將來小朋友就點對你。想教自己小朋友孝順父母,自己就先要孝順父母﹗

好 似我自己咁...我自細就想成為一個靚媽咪,其實都是因為受我媽咪影響,自小學開始,年年見完家長,第二日老師見到我都會同我講 "你媽咪咁靚嘅?",哈哈哈...不然令我有少少虛榮感。我心目中媽咪仍然是細個的時候的靚媽咪,不過一向貪靚的媽咪,開始戴眼鏡,睇近野的時候,要成日 拎起眼鏡左望右望,原來媽咪開始有老花眼?﹗自從有了大頭妹小丸子之後,都將全部心機放晒係個寶貝囡身上有時真係忽略了身邊一樣全要的人﹗我要做一個孝順 父母的好榜樣,一於帶媽咪去驗眼,再送幅靚靚的眼鏡比佢﹗等佢繼續做個靚外婆

HEHEHEH...PR姐姐仲有額外的禮物送返比我的BLOG的讀者
只要大家分享完故事,再係我個BLOG留返自己的EMAIL,就可以獲得啦 (名額 20位,先留EMAIL先得)

眼鏡清潔套裝: 眼鏡清潔噴霧﹑眼鏡布﹑眼鏡專用螺絲批




參加: https://www.facebook.com/lenscraftershk/app_486710738015817

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...