2012年11月26日 星期一

$3的快樂

最近我都要向現實低頭,帶大頭妹去 "GAME CENTRE",其實我本身好反對小朋友去 GAME CENTRE,我覺得佢地應該去下公園,行下走下跳下,曬下太陽。可惜好多時放工返到屋企食完飯,公園已經熜晒燈,有時落雨又去唔到,落完雨又一樣玩唔 到,結果都是要去 GAME CENTRE﹗

不過我最近發現,原來依家的GAME CENTRE仲有我地細個的 "扑鱷魚"﹗仲要只是 $3﹗所以間中都會同大頭妹去扑傻瓜﹗同佢一齊扑傻瓜...忽然發現自己都會好開心,好似將心入面的所有不快都發洩晒出嚟﹗HEHEHE...不過每次都只可以玩一鋪﹗


就係呢部機...我細個都成日有玩架﹗



之後佢會自己四圍 "玩" 下﹗不過無入錢的﹗




HEHEHEH...成行鼻涕﹗
有時爸爸會同佢玩下其他機,佢識得同我講...仲會叫我入錢玩﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...