2012年11月4日 星期日

小丸子6個月啦﹗


因為今期健康院遲打針,搞到小丸子6個月的成長誌都遲晒到﹗
6個月返健康院都是磅重﹑見護士﹑見醫生﹑打針。
小丸子依家有 9.6KG (超97線),長68CM (75線),頭圍44.5CM (90線)
因為超重,所以有得度高,同度頭圍

見護士主要都是問下飲食,同做少少TEST,
飲食方面,依家都是每日 3餐奶加2餐粥,
奶都是 6 OZ (因為減肥,比少咗1 OZ佢),
肉就食過魚﹑雞﹑豬,
菜就食過波菜﹑南瓜﹑節瓜﹑紅蘿蔔﹑粟米﹑薯仔
生果就食過蘋果同梨。
TEST方面就睇下佢識唔識攞玩具,小丸子攞起仲從即轉手
再睇下佢坐同企得好唔好﹗

見醫生就再平估佢的身型同食量,
醫生話其實食量算正常,可能是吸收啦﹗
醫生仲度埋阿旺個頭,
因為小丸子出世個頭係細碼,依家變咗大碼,
度埋爸爸頭圍做參考﹗

最後就打針...今次要打3針﹗爸爸話唔算喊得耐﹗
不過依家健康院嚴厲執行唔比影相...
影唔到小丸子個喊樣啦﹗


無無聊聊攞返大頭妹的相同小丸子比較,
8個月大的大頭妹,同6個月大的小丸子﹗
其實當時都大頭妹都唔算太細粒,都唔知由幾時開始變成咁瘦﹗




小丸子依家坐得好直啦﹗



個樣幾得戚﹗


平時唔比我影架,見我影妹妹就即時坐定定比我影啦﹗


大頭妹BB年代已經開始睇我個BLOG的BLOG友仔,
記唔記得想當年,我成日都同大頭妹影相呢?﹗


口水王﹗


好可愛﹗


呀﹗件衫是我之前織的...是18個月的...依家已經岩著。


媽媽見暈啦﹗呢張真是可愛到暈﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...