2009年12月10日 星期四

第17週﹗滋擾性行為

噚日出咗個咁沉重的BLOG,今日出返個輕鬆啲﹗HEHEH...自從第一次摸到寶寶之後,我得閒無事就摸下個肚﹗
上星期六呢,我又試下走入房瞓係度,睇下寶寶會唔會浮上肚皮面。佢真係走出嚟喎﹗又係上次個位 (肚臍的左下方),我好開心又叫我老公摸下啦﹗點知今次老公話摸唔到,我叫佢再大力啲摸落去,終於都摸到啦﹗不過見佢無咩反應咁﹗我就問佢啦﹗
我: 點解你好似唔開心咁嘅﹗
JOE: 我開心﹗
我: 咁你又唔摸耐啲﹗
JOE: 我怕整親BB嘛﹗其實呢...你覺唔覺得咁樣好滋擾
我: 點解呀﹗
JOE: 你諗下你瞓瞓下好地地,有人係咁拑你個頭﹗ (同時拑我個頭)...你話啦﹗係唔係好滋擾先﹗(然後自己係度扮好舒服,再突然比人拑的樣)
我: (無語中)......又好似係﹗死啦﹗咁我而家會唔會已經拑親佢架﹗

                                   
呢餐係上星期架啦﹗阿旺鍾意食雞翼﹗上次話學整...結果...黑黑地﹗heheh...
呢煲湯係奶奶煲完分2壺拎嚟灣仔﹗蕃茄薯仔魚湯...我鍾意呀﹗不過我真係唔係幾好意思...辛苦晒奶奶啦﹗
連啲菜都係奶奶拎嚟的﹗不過係阿旺炒的﹗
嘻嘻...又唔洗我煮...可以休息下﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...