2012年12月4日 星期二

檸檬燒雞 (附食譜)


上星期日忽然好想飲羅宋湯,已經年半無煲過,上一次煲好似是大頭妹生日party的事﹗諗咗個湯就要諗埋個餸,飲羅宋湯即是要食西餐,岩岩先食咗牛扒同豬扒 (未post),又成日食忌廉蘑菇長通粉(你地冇份食...睇都睇到悶啦...係唔係?),上星期又食咗焗雞翼...heheh...忽然想食燒雞﹗媽咪會過嚟...可以係荃灣買新鮮雞﹗而且我都想多謝阿旺帶埋小丸子去參加大頭妹的學校旅行,我知佢好怕麻煩,不過知我會開心,都比我帶埋小丸子去,雖然我要自己揹住小丸子,之後仲食咗2日止痛藥﹗今次小丸子全程的表現都好好,阿旺帶考慮下次去旅行帶埋小丸子去呀
(老實講...如果真係有得去旅行...我一定要全家一齊去囉﹗不過...小丸子要先減肥...抱佢一日要休息返2日...阿旺星期日又要返工...懶鬼的我...不停打比阿媽﹑阿妹同阿旺,叫佢地幫我買材料 (唔想落街﹗)。唔落街有代價,就係買漏好多野,同埋有好多野已經賣晒﹗蜆又得返少少...唔記得買白酒...又冇車厘茄...heheheh...今次只煮到一個 "山寨版" ,下次再煮過

好彩個燒雞好好好成功,真是好好好好味﹗新鮮雞的確唔同﹗整咗檸檬意大利提魚薯蓉放底,一樣好好味﹗heheheh...不停讚自己...heheheh...可能食得工人姐姐煮嘅餸多,到自己煮的時候好似特別好味﹗



檸檬燒雞
材料: 新鮮雞 1隻
調味: 檸檬皮 1個份量,檸檬汁 1湯匙,蜜糖 1湯匙,鹽 2茶匙,胡椒粉 少少,rosemary 1湯匙,蒜蓉 3-5瓣份量,橄欖油 1湯匙,雞粉 1湯匙 (optional)
做法:
1. 以調味料醃雞最少 3 小時 (最好一晚)
2. 預熱焗爐以 grill 的 function 焗面20分鐘,根據顏色,反轉再焗10-15分鐘至自己喜歡的程度
p.s. 喜歡食蒜頭的朋友可以放完個蒜頭入去焗...之後當蒜泥咁搽雞

羅宋湯


蜆意粉...睇相都知乾咗少少...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...