2012年12月24日 星期一

末日之後

因為2012年12月21日的世界末日沒有來到,所以我地今日都照常返工啦﹗我亦都照常係返工日出blog﹗星期日約咗客人係灣仔交收,帶埋大頭妹一齊 去,之後一齊去華星食通粉。我地以前住灣仔的時候,好鍾意去華星,依家帶埋個囡一齊去。好好笑...我地問大頭妹,你記唔記得你細個住灣仔,佢竟然答我記 得,其實佢知唔知我問佢咩?﹗

阿旺剪咗新髮型,幫佢影下相啦﹗大頭妹又如常的古靈精怪,不過我鍾意﹗


唔知幾時學識 "單眼" 添...唔知又係唔係佢老豆教佢啲咩 "港女三式" ?﹗



華星個滑蛋真係好正﹗



阿旺仲叫多個豬扒包﹗



其實點解我成日話阿旺偏心呢?因為佢真係好惜大頭妹...由細到大都可以自己帶住大頭妹出街,但上次帶小丸子去健康院,就一定要帶工人姐姐,佢話唔係小丸子會 "殺" 咗佢喎﹗同小朋友建立關係係要時間呢?你依家花幾多時間陪小丸子呢?﹗


返學之後自理能力叻咗好多﹗其實有少少慚愧,自理能力應該係係屋企學的﹗



同客人交收完就返屋企接埋小丸子一齊返婆婆屋企做節啦﹗

小丸子: 我係唔係好醒目呢?﹗



捉埋大頭妹一齊影﹗



2個都掛住睇電視﹗


惜啖妹妹先


大頭妹成日都好鬼肉緊...不過小丸子通常都無咩反應...真係我仲驚過佢﹗



話要抱妹妹...你邊夠力吖...重過妹妹 1磅咁大把...



其實小丸子真係執唔到大頭妹啲衫,呢套大頭妹歲幾先岩著,小丸子 8個月著已經 "爆" 衫...hehehe...仲好sexy﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...