2012年12月6日 星期四

YAHOO BLOG "被關閉" ﹗

鳴鳴鳴....好擔心呀...我個BLOG今日"被關閉" 咗﹗由2007年開始寫BLOG,到2009年開始日日寫...幾百篇...可能上千篇BLOG,我都無BACK UP過架﹗﹗﹗

 之前都有係BLOG提及過,我個YAHOO BLOG經常出現韓文,最近仲見到有通告話 12月6日起YAHOO KOREA的BLOG FUNCTION會關閉,我有SEND EMAIL問咗小編...可惜石沉大海,不過估唔到我個BLOG...原來真是UNDER YAHOO KOREA...今日仲CLOSED埋﹗已經再SEND EMAIL問咗YAHOO小編,希望佢今次會覆我啦﹗

有一排YAHOO BLOG唔穩定的時候,在BLOGGER開多了一個BLOG做BACK UP,不過之後又無繼續...估唔到...今日有用得著的地方﹗事情未解決之前會用住呢邊先...希望最終可以解決到啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...