2013年1月17日 星期四

迪士尼2人遊﹗



星期一阿旺放星期六的補假,大頭妹放學之後,佢地就一齊去迪士尼啦 (媽媽同小丸子都無份去呀﹗)﹗阿旺可能不是一個浪漫的老公,不過佢一定是一個愛惜女兒的好爸爸,難得有一日假期,唔自己休息一下,反而帶個囡去迪士尼,我相信不是太多爸爸做得到 (媽媽可能會多啲)﹗最近係FACEBOOK睇到某某補習天王講到結婚半週年都要送個 H牌手袋比老婆,我仲走去話阿旺唔生性...之前明明應承送個 C牌手袋比我,最後只有一個銀包...忽然我覺得我用一個手袋去衡量我老公...真係太膚淺啦﹗HEHEHEH...老公﹗我唔用個手袋去衡量你對我的愛...不過個 C牌手袋...我仲要架﹗你快啲蓄錢呀﹗                                   

出發啦﹗其實由太古坐地鐡去迪士尼,都只是大約1個鐘多少少﹗

今次醒啦﹗係車瞓咗先﹗


到啦﹗嘩﹗原來爸爸幫大頭妹帶埋太陽眼鏡去戴﹗(我仍然覺得我今次剪大頭妹的前陰重手咗﹗)

上次入去發高燒都沒有氣力玩,今次好好多啦﹗


自己走來走去﹗

阿旺話呢個位影相好靚﹗

都真係唔係太多人﹗


今次有多少少時間玩啦﹗玩坐船﹗大頭妹返屋企都有同我講。



爸爸見到爆谷即刻買比大頭妹食...點知大頭妹食咗一粒就唔食...



大頭妹有睇 TOY STORY,好鍾意巴斯光年架﹗




大家見唔見到大頭妹自己行咗去﹗阿旺話等小丸子都識行...2個一齊跑的時候就大鑊啦﹗

今次睇埋米奇 4D先走﹗

玩到 7:30就走...阿旺話怕睇完煙花會太多人﹗



呀﹗其實我留意到好耐架啦﹗唔知點解阿旺會幫大頭妹將對襪著係 leggings出面?﹗唔通最近 "興" 咁著?﹗爸爸的 TASTE真係特別﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...