2013年1月18日 星期五

小丸子9個月,大頭妹32個月

上個月好像忘記了寫大頭妹和小丸子的成長日誌﹗我已經忙到忘記自己忘記的地步﹗其實每次寫成長日誌都好開心,因為都會諗下幾個月來發生的事﹗

小 丸子早了3個星期出世,起初的發展好似比較慢,而且當時舊工人姐姐剛剛走了,新工人姐姐未到,我一個人要照顧大頭妹加小丸子,根本完全沒有時間陪小丸子 玩,到 2個月去健康院的時候,護士叫我叫小丸子,佢完全沒有反應,我仲好擔心﹗之後慢慢都catch up返,尤其是體重﹗

小丸子現在 大約24磅,長70CM﹗現在晚上大約11:00睡覺,一覺睡到3:00,之後就大約再瞓到7:00幾起身,然後就食第一餐奶啦 (6oz)﹗有時自己醒咗會自己玩一陣,有時會大力拉我的頭髮 (大頭妹好似無拉人頭髮的...好乖囡)﹗11:00的一餐會食粥,肉的方面,魚﹑雞﹑豬﹑牛﹑三文魚﹑蛋黃都食過,後來睇返先大頭妹9個月之後先試牛﹗ 蔬菜方面,紅蘿蔔﹑南瓜﹑菜心﹑節瓜﹑波菜﹑蕃薯﹑薯仔﹑蕃茄都食過﹗暫時都沒有發現有食物敏感﹗1:00 -2:00 有下午茶 (如果工人姐姐記得的話),生果方面就試過蘋果﹑水晶梨﹑香蕉﹑提子﹑士多啤梨。零食就試過麵包﹑蔬菜餅同雞蛋餅﹗3:00的一餐食奶,都是6OZ。 6:00再食粥仔,通常都是工人姐姐餵2餐啦﹗以前我會自己餵大頭妹晚餐,依家都要餵大頭妹晚餐,經常感覺對小丸子唔公平呢﹗最後一餐奶在 9:00-10:00食,都是食 6OZ,但有一次...食咗 2支...total 12oz先瞓...食完一支 6oz尖叫﹗

技能: 揮手BYE BYE﹑BYE KISS﹑拍手﹑請請﹑可以扶家俬企一陣/ 行幾步,BB話當中,比較清楚講到媽媽﹑爸爸﹑姐姐﹑家姐﹑街街﹑打打 (唔知係唔係因為大頭妹成日話打佢呢?)

大 頭妹32個月啦﹗自從返咗學之後好似大個咗好多﹗自理能力好咗﹗佢依家係屋企識得自己上洗手間,不過就試過去完洗手間之後,自己爬高攞廁紙,成個撻咗係地 下﹗真係嚇死我﹗因為平時大頭妹都好細膽,份人又好小心,好少會出意外 (touch wood﹗)。最近開始幫大頭妹戒 "夜片",岩岩開始戒咗 3日﹗其實佢已經有 2個月以上無係片片瀨尿,每朝都丟一條" 乾淨片",好似好浪費,又唔環保,佢試過朝早 6:00叫醒我同佢去廁所架,所以我估佢都真係完全戒片架啦﹗

返咗學 5個月,開始好少少,不再隔幾曰就病,我都買咗勁多維他命比佢食,等佢抵抗力好啲,又迫佢飲湯,上次煲最最最普遍的紅蘿蔔合掌瓜無花果南北杏湯,佢竟然飲 咗 2大杯﹗仲要是自己話飲多啲的,平時都只是飲得半杯﹗我要繼續努力先得﹗佢依家終於都重返少少有 26磅啦﹗雖然以佢的年紀,佢應該要有 28-30磅先正常﹗慢慢努力啦﹗不過靠工人湊點都唔及自己湊架啦﹗有時買咗幾日的生果,可以原封不動係度,明明比咗時間表佢,叫佢每日tea time要比大頭妹食生果﹗

最得意是佢已經知咩係星期六,日日都問我地係唔係星期六,尤其是天氣凍唔想起身個日,佢就會話 "今日星期六呀﹗瞓多一陣先啦"。HEHEH...原來唔係淨係我地大人想星期六,2歲半的人仔都想要星期六...

呢位小朋友...噚晚又飲 10oz啦﹗飲完 10oz仲喊架﹗




小丸子有少少懶,佢會將個奶樽"磅" 係枕頭,唔好好拎住個奶樽﹗




大頭妹...就仲係 "吹4安"...




哈哈...大家有冇見過咁厚肉的腳板底﹗




小丸子: 有冇人想同我拗手瓜?﹗




一肥一瘦囡




睇電視




出門口返學啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...