2013年1月14日 星期一

大頭妹返學記事

貶下眼大頭妹就返了5個月幼稚園PN班了,上星期六我和阿旺一起去大頭妹的幼稚園看小朋友上堂的錄影,真是好得意,睇住小朋友由一開始喊住返學 (有些小朋友仲會抱著媽媽不放﹗),到之後個個都好開心自己行入學校﹗

學校播出小朋友上堂/ 音樂堂/ 體育堂/ 普通話/ 日文/ 茶點時間的點滴﹗睇完之後校長問我地家長有冇好驚訝小朋友原來識咁多野?﹗其實我地平時同大頭妹傾計,問佢返學的事,大約都知的﹗尤其是大頭妹最近係屋企都會講下普通話同日文,仲識好多生字﹗有時行街,大頭妹見到識的中文字都會指住讀出嚟 (人﹑天﹑手﹑大﹑小﹑上﹑下...)﹗已經可以用英文完整句子回答問題。

不過最驚訝是最半段,播出 K1- K3上堂的情況,佢地英文可能好過阿旺,普通話一定好過我﹗即時向想幫小丸子考有學卷幼稚園的我淋一盤冷水﹗﹗﹗ 同時亦令無幫大頭妹報考其他幼稚園K1的我安樂晒﹗



10月份的時候只有3-4片葉,最近終於有花啦﹗(好細粒)


大頭好幫朵花打氣加油﹗叫佢快啲開花﹗


個樣幾認真...真係比佢笑C我﹗


比我剪短了留海...好似...太短﹗


見佢返學咁開心,媽咪都好開心﹗


係YAHOO個邊已經寫好小丸子8個月的成長誌...


媽咪: 呢盒野都冇朱古力味嘅?同我平時食的筆記一樣味﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...