2013年1月21日 星期一

我是 "阿姝媽"﹗(附: 韓國辣醬炒年糕食譜 -搵笨版﹗)

今朝YAHOO BLOG又壞咗﹗好似每次整返 2個星期就會再壞,SEND 了EMAIL 到佢地的客戶服務,不用 2小時就修好了﹗不過我估我都是要乖乖地搬BLOG,慢慢 BACK UP BLOGGER的一邊﹗不過有成千幾編 BLOGSSSSS,要一編一編 COPY & PASTE,真是好大工程﹗

其 實今日就是想出昨晚的 "韓食",想不到YAHOO BLOG 先發制人將我的 BLOG轉成韓國版﹗﹗﹗我煮了家庭式石頭鍋飯,同炒年糕﹗另外仲煲了麵豉湯,同沖了柚子SODA﹗第一次炒韓國辣醬年糕,買連醬料的,原來好易整,簡直 是 "零難度",而且好好味,仲只是 $25﹗大大大推介﹗其實我自己從來都未食過韓國辣醬炒年糕,不過愛吃韓國辣醬炒年糕的妹妹話味道同街買的一樣呢﹗當然唔係因為我叻啦,我都係用現成的醬 汁之嘛,所以大家都要試下呀﹗


就係呢一SET啦﹗


家庭式石頭鍋飯,沒有加雞蛋呢﹗
日本麵豉湯,本想買韓國的麵豉,不過...不想又佔雪櫃啦﹗


韓國辣醬炒年糕

做法:
1.  煲滾一鍋熱水,加入韓國年糕煮大約 6-8分鐘,至年糕浮起,盛起備用。
2. 平底鍋中加入韓國辣醬年糕醬加熱。
3. 加入年糕混合即成﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...