2013年1月22日 星期二

DONKI 美食PARTY@ MY HOME

之前都有講過,阿旺的好朋友開了一間高級食材網上商店 DONKI,剛剛的星期六,我地開生日PARTY,正正是 DONKI 老板的生日,靚靚牛扒就當然唔少得啦﹗我都是身一次食 A5和牛咋﹗果真是入口即溶﹗另外仲有特大帶子刺身﹑特大牡丹蝦刺身﹑半熟青口﹑生蠔

另外我自己就煮咗焗雞﹑羅宋湯﹑什果沙律﹑啫喱糖同藍梅芝士蛋糕
﹗全部大頭妹都有份幫手整架﹗阿旺話今餐有好多肉,煲返個羅宋湯平衡下﹗但又堅持要食焗雞...自從上次...用過新鮮雞嚟整焗雞之後,佢就成日都話要食,真是識食﹗
美國西冷扒 - 我比較喜歡這一款,又夠牛味,肉質又夠腍


美國豬扒 - 如果可以厚身少少會更加好﹗


美國和牛 - 我個人覺得太重牛味,即是有少少 "蘇",其實鍾意 "蘇" 味的會覺得好好味,例如阿旺﹗
(因為已經解凍,所以有些血水,大家購買的時候不會是這樣的啦﹗)

牛柳 - 平靚正之選﹗

宮崎 A5和牛,第一次真正明白什麼是入口即溶﹗好好味﹗不過一口就已經要 $50﹗當然如果出去食,就更加貴啦﹗

20個月的PARMA HAM﹗


翡翠螺 - 個人覺得一般。

半熟青口,朋友話可以直接食,我就加白酒﹑忌廉煮,我煮完當然好食啲啦
(都是因為已經解凍,所以有些水呢﹗)


我煲的羅宋湯,分咗 3款,包括是比小丸子的 (零調味),比大頭妹的 (加茄膏,無鹽糖),大人的VERSION﹗


白酒忌廉青口﹗
呢個時間原來好難買到哈蜜瓜/ 蜜瓜﹗

阿旺咁切個檸檬...我真係佩服...


生蠔
什果沙律


嘩嘩嘩,特大帶子刺身﹗好鮮甜﹗

手掌咁大的牡丹蝦﹗好鮮甜,仲好多膏﹗


牛扒SSS


燒雞

啫哩糖


藍梅芝士蛋糕

呢餐由 8:00食到 12:00﹗真係夠晒誇張﹗最後上面的食物,10個人全部清晒﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...