2013年1月3日 星期四

小丸子第一次參加 MODEL選舉活動




2012年12月29日 (星期六)

之 前在網上幫小丸子報名參加 MIDES的 2013 S/S 代言人選舉活動,佢地係 12月29日,在數碼港有個活動,會在當日出席的小朋友入面選出 4個小朋友直接入圍,我見數碼港同時都有小朋友的聖誕攤位玩,所以又帶埋大頭妹﹗其實自上次HUGGIES個巴士活動之後,我都好少再同大頭妹/ 小丸子玩FACEBOOK 的鬥多LIKE遊戲,唔想拉票又麻煩到朋友,今次MIDES是由大會揀的,只要上網交相就可以,我貪得意又玩下囉﹗

哈 哈哈...但是原來我好傻,今次數碼廣的活動,原來只是 "抽" 出幸運的小朋友,完全不是我想像的,比小朋友上枱行個圈,再由大會 "揀" 出4個小朋友﹗仲要去到我地去麥當奴食早餐,食完返上去會場,個活動已經完咗?﹗最後小丸子無被抽中,不過當同佢地出街玩下啦﹗如果唔係...我呢個宅 媽,又同佢地係屋企宅一日啦﹗

食完個早餐....個活動已經完咗?﹗

hehehe...可能因為落雨,原來只是轉了入室內﹗

剛剛才知道原來不用上枱,自己四圍玩下影下相﹗


又比家姐姐整啦﹗

小丸子: 我暈啦﹗

大頭姨姨好夠義氣,早一晚去我地屋企,預備一早同我地 "癲"﹗

heheh...一場嚟到,當影下燈飾啦﹗


小丸子好乖,次次我地開餐佢就瞓﹗

叫佢坐定定影相,好似比蟻咬咁 ﹗


無帶大機,影幾十幅先有一幅影到無震的﹗


玩彈床遊戲﹗


heheheh...我一開始 (未去之前),又以為是我地細個好大好大個啲 "彈床",我呢個媽咪...真係 "烏龍王" ﹗
好彩我玩攤位贏了一支生抽...不過...返到屋企發現跌咗...heheheheheh....一日可以有3單烏龍野...我自己都佩服自己...可能是單手抱小丸子加收車的時候跌咗...(好彩都叫做影咗幅相)﹗


專登買套新衫比小丸子著住去架﹗


HEHEH...一次過影晒2個﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...