2013年1月28日 星期一

成熟OL Look



最近愛上比較成熟的OL LOOK,返工著得 FORMAL 少少,化返個淡妝,個人都有自信啲啦

其 實我自已最近一兩年真的 10個HEA,可以經常一件 CAUSAL ONE PIECE加一條 LEGGINGS一對平底鞋就返工,我估我老闆都覺得有少少貨不對版,比著先幾年,可能已經炒我魷魚了﹗哈哈...無辦法...大肚的時候 HEA 慣咗 (又唔化妝)﹗之後一直都係著返大肚時的衫,其實大部份都係日本 FREE SIZE,但其實我本身太細粒,生完根本著唔返,啲衫/ 裙一鬆就好似好 CAUSAL咁,所以最近都愛買修身款的﹗

不過一著修身款先發覺,其實個肚腩都幾 "礙眼" ,只是平時著鬆身衫唔覺,但唔代表唔 "存在"

買 呢條裙的時候,以為前面的 PEPLUM 可以遮下肚腩,點知唔知係唔係個位唔岩/ 心理作用,好似令個肚仲突出咗咁,最大的 "致命傷是..."平胸" (我相信阿旺最同意﹗),不過只是 $400貨仔,我好滿意架啦﹗上面白色部份係冷/ 線,PEPLUM 位是仿皮,裙身是布,都算幾特別吖﹗之後我見到一條全黑的布料款,著得我好瘦,好有衝動再買,不過又好似太似,依家做咗媽咪,唔可以再好似以前咁,鍾意的 一個款幾隻色買晒佢﹗其實仲有條全 SHOCKING PINK的 (我都好鍾意)﹗

呢條裙本身有 2個色,仲有另一條粉色的。不過個人肥咗,真係著黑色好睇啲,無辦法都要向現實低頭 (本來想買粉色的一條)﹗


好鍾意佢後面的設計﹗咁睇...我條腰係唔係出返嚟呢?﹗






好鍾意呢啲老老套套的花花﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...