2013年2月21日 星期四

開年飯

因為媽咪今年新年去旅行 (其實佢年年新年都去旅行),初七先同媽咪拜年,仲要佢去太古搵我地,仲要叫阿媽去酒樓等位...我阿妹問...我地會唔會比雷劈?﹗其實自從我生咗 2個 "化骨" 可愛小公主之後,出去食飯/ 做節/ 生日,阿媽都爭住比錢﹗次次返娘家,佢就由晏煮到晚,我諗呢啲係做囡的 "福利"﹗我依家唯有諗下母親節點報答返媽咪啦﹗﹗﹗

我的灌湯餃


新年的特別版﹗


福建炒飯

又是新年的特別版豬手﹗

鳳爪


自從試過比小丸子 "埋枱" 食飯,依家佢次次都扭計要食﹗


呢福我影唔切,阿旺呢啖飯係比自己的,不過小丸子一見到咁大啖飯就好興奮又笑又跳...笑到坐係對面的大頭姨姨同我傻咗﹗

之後晚餐有我煮的韓國菜﹗

LE CREUSET 鍋飯


炒年糕

韓式炆牛筋條


最後當然唔少得鮑魚啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...