2013年2月22日 星期五

補祝情人節

今年情人節約了小娜執媽,當時佢問我佢會唔會做咗 "大電燈膽",我話我地一向都無慶祝,其實我都真是唔記得,到底以前有冇慶祝呢?﹗我無CHECK返啲BLOG,我估一向都無好正式咁慶祝,"應該" 都是係屋企食西餐就當慶祝咗﹗我記得有一年就一齊去上烹飪班,不過都唔係正日﹗今年都一樣,我都安排咗一樣情人節活動,就是影家庭相啦﹗﹗﹗

HEHHEH... 之前是YAHOO團購買了 SENS STUDIO的 PACKAGE,之前一直唔記得BOOK (仲有 FACE STUDIO的團購都未BOOK,要WALK-IN BOOK...真是有點...XYZ),其實想早啲去影細少少的小丸子,因為我想影 "光光豬" 相呢﹗最後BOOK的時候先發現原來勁 FULL,不要說是 WEEKEND,連 WEEKDAY都 FULL晒﹗﹗﹗但又唔知點解,佢地忽然留咗個星期六位比我,我本身BOOK咗星期三的下午的﹗咁岩個時間又唔撞小丸子同大頭妹的課外活動,我當然即時 CONFIRM佢星期六個BOOKING啦﹗咁我同阿旺都唔洗請假嘛 (只是要加 $150假日費)﹗

無問到STUDIO可唔可以自己影 幾張,ASSUME佢唔比自己影,所以依家好心急等 3月中睇相﹗不過個PACKAGE好似只包 11幅相...心情好矛盾...如果影得靚,要補錢加相又好大鑊。如果影得唔靚,又好似唔好幾好。影之前已經問咗,加一幅要 $100架﹗呢一刻我打算唔加架﹗﹗﹗

不過有少少失望的地方是之前睇幸福小女人DIANA的BLOG,佢地之前都去咗 SENS STUDIO影家庭相,佢地其中一個BACKGROUND是 "立體LOVE",我去到唔見有, 佢用咗個英國國旗的BACKGROUND幫我地影,老實講...我麻麻地,話我老套都好...我是中國人﹗不過我都唔想係中國國旗前面 影...HHEHEHEH...我只是想清清地,又長青少少的就OK﹗

影咗個半鐘,一影完就好肚餓﹗唔想叫工人姐姐煮啦﹗又唔知幾點先有 得食架啦﹗去咗 PIZZA HUT﹗阿旺話難得 "飛起" 咗工人姐姐,我地自已一家食當補充情人節﹗OK...當你已經係一個已婚5年,生咗 2個小朋友的媽咪...你真係唔好期望仲可以去酒店去BUFFET/ 高級西餐慶祝情人節﹗﹗﹗PIZZA HUT就 PIZZA HUT啦﹗

去 到 PIZZA HUT,點了一個 2人套餐 2大2小一齊食,唔知阿旺飽唔飽呢?﹗佢個湯入面的湯料,全部比小丸子食晒﹗最後,小丸子食咗成碗湯入面的紅蘿蔔同椰菜,PIZZA的麵包部份,仲食咗幾 啖飯...佢真係夠晒威,以前大頭妹 1歲之前都未食過有味的食物架﹗﹗﹗


未食得之前自拍一下﹗




小丸子不停同隔離枱的姨姨玩﹗




等咗大半餐都未有 BB櫈...其實一間PIZZA HUT到底有幾多張BB櫈呢?好彩阿旺已經是熟手技工﹗




意大利手制 PIZZA?﹗我地LIKE佢的大大塊 CHEESE﹗




個飯是為大頭妹以設的...不過可以小丸子食得多過佢﹗




就是為咗呢個什菜湯...我地要堂食...以前外賣都可以轉,個日唔比我地轉...




其實...如果大頭妹肚餓,佢都肯自己食幾啖嘅...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...