2013年3月15日 星期五

小丸子 10個月 3星期﹗

小丸子10個月的成長日誌,比我拖到10個月3星期先寫﹗本來打算11個月一次過寫,不過算啦﹗拖下拖下...一陣11個月都唔寫,有時間又記得就寫啦
小丸子現在的體重是 24磅,同上個月差唔多﹗唉...有什麼辦法,新年之後都一直病﹗個個見到小丸子都話佢瘦咗﹗之前健康院話要減肥,依家唔洗啦,去返 97線 (6-7個月的時候,離 97線好多...),身長70CM(點解好似矮過大頭妹?), 頭圍43CM ,有4隻牙仔,上面 2隻,下面 2隻 (大頭妹 10個月的時候有 6隻牙架﹗)﹗
今個月開始咗返 PLAYGROUP﹗本來係想有多啲時間比妹妹,點知我同佢上完第一堂之後就長病,上星期仲係工人姐姐同佢上,真係...所以要下個月先可以講下PLAYGROUP學咗啲咩啦﹗
語言上: 都是PAPA ﹑MAMA ﹑ MUM MUM﹑姐姐﹑家姐﹑好野 (仲會同時拍手)﹑NONO (會同時擰頭)﹑奶奶 (一夜晚 9:00就會叫 "奶奶"),成日都 DADADADA 咁﹗比起大頭妹,小丸子比較少叫媽媽,可能我真係比少咗時間佢啦﹗
活動上: 依家扶住傢俬,已經可以行晒成個廳啦﹗有時可以自己企到幾秒 (不自覺的時候)﹗識用手指仔啦﹗識自己食星星餅﹗
行 為上: 識拍手﹑揮手﹑BYE BYE,應該明 BYE BYE的意思,次次婆婆姨姨走的時候,行去門口位置,佢就會同佢地 BYE BYE。明白 "NO" 的意思,次次做 "壞事" (行去電視前搞 DVD/ WIFI 的時候),就會擰轉頭望住我地,一邊擰頭一邊自己講 "NONO"﹗
一齊坐 "巴士"﹗

HEHEHEH...妹妹真係大隻過大頭妹好多,呢個就係 11個月97線,同 34個月3%線的分別...其實佢地一樣 24.6磅﹗


依家大頭妹蝦唔到小丸子架啦﹗

依家有時佢想搶妹妹啲野,妹妹唔放手,佢係唔會搶到嘅﹗


不過妹妹又好鍾意家姐,成日家姐蝦佢,佢都仲係笑咪咪﹗


小丸子:邊個搞我個頭?﹗
大頭妹...真係好好 "武功"﹗

不過同男仔比...係唔係仲差好遠?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...