2013年3月13日 星期三

大頭妹 34個月﹗

眨下眼又一個月,上個月無寫到大頭妹的成長日誌,因為依家大個囡,每個月的變化都唔大,有時都覺得無咩好寫 (哈哈哈﹗不過小丸子個成長誌都甩喎?﹗其實都是因為懶﹗)﹗

大頭妹好似自 2歲之後都無重過,今個月上磅都是得 24.6磅...是 3%線...真是有少少想暈底的感覺﹗前個月明明都已經上到 26磅,新年的時候病一病又唔見咗 1磅多﹗希望夏天無咁易病,可以蓄肥佢啦﹗睇返之前的成長誌,歲幾的時候都有 25%線架﹗依家得返 3%...真係...好可憐﹗

今個月最開心的是老師手冊的評估多咗好多個 TICK﹗之前一直都是得 4-6個,今個星期竟然有 11個﹗ 其實...會唔會老師睇錯咗個名呢?﹗一或大頭妹真是進步咗呢?﹗小朋友真是好得意,係學校同係屋企係 2個人,大頭姨姨話老師連 "不偏食" 都比 TICK...係真唔係真?﹗但其實由一開學開始,佢 "不偏食" 一向都係 TICK架,所以我都有問過老師,老師話大頭妹係學校食野好好喎,有時仲會添食﹗咁個衰女包...仲咩係屋企要又氹又鬧先肯食?﹗如果我同阿旺係屋企,仲 唔肯比工人姐姐餵,一定要我地餵佢﹗﹗﹗其實佢應該要自己食啦﹗

自 32個月的時候開始戒夜片,已經成功戒咗啦﹗2個月失過手一次,就是上星期病的好甘的時候,有一朝早不停喊,好辛苦咁樣,之後大叫一聲 "我叫痾尿呀﹗",阿旺一抱起佢的時候就痾咗...算啦﹗我覺得佢好叻妹架啦﹗我地同佢去好遠地方都唔用片,之前去迪士尼﹑錦田都無用片,佢仲好得意,佢 會記得咩地方有洗手間,有時經過佢會自己話去洗手間,好似太古城中心 food court 出面的洗手間。


紙板人

次次都不停跑來跑去...我已經唔記得...細個點解鍾意去公園啦...

你爸爸又幫你將對襪著係LEGGING出面?﹗你真係好IN﹗


嘩...第一次玩呢款﹗

呢幅好少女FEEL﹗

又變返傻妹...



11個TICK呀﹗我即時影咗放上FACEBOOK...EHEHEHHE
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/525383_504494242919859_1519625933_n.jpg

提外話: 最近大頭妹成日都會講幾句說話,我覺得好可愛,包括: 1. 我地成功啦﹗2. 我地好聰明嘅﹗3. ALICE STRONG (仲要企高,再舉高雙手)﹗真係好搞笑﹗

今日出大頭妹的成長誌,同大家玩返個 "無獎問答遊戲",最近大頭妹成日同我講 "有 2個姐姐好惡呀﹗",大家估下個 2個姐姐係邊個?﹗HEHEHEHE...大家都識的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...