2013年3月11日 星期一

又病咗﹗

唉...唔想唉唉聲架﹗不過真是唔唉唔得,我又病咗,自從踏入蛇年,好似未停 過﹗病到得返 98磅﹗病到我同阿旺講要調轉個 "床頭位" 瞓﹗阿旺話我迷信,其實我邊識呢啲風水野,我識就好啦,知唔知同人睇一睇風水賺幾多錢呀?﹗只不過是 "科學角度" ,一邊床頭近窗,自然容易冷親啦﹗咁瞓返另一邊囉﹗

病發之前 (即上星期三),去阿旺大姑媽的生日飯,阿旺一拖二帶兩個囡出中環匯合我﹗

起初仲擔心佢,點知佢仲有手打機﹗


小丸子: 媽媽...我同家姐的處境好危險,你快啲救我地﹗

去到酒樓,小丸子見大人食蛋糕佢又扭計,比餅餅佢食...佢竟然識揀?﹗明明啲小饅頭係佢的,啲動物餅係家姐的,佢竟然唔要我比佢的小饅頭,係都要食動物餅﹗

仲成塊放入口﹗


含情脈脈咁望住家姐,不過一樣要比家姐 "豬面" ﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...