2013年3月19日 星期二

舊工人姐姐



星期日約咗舊工人姐姐,佢 2月份又返返嚟香港工作,SEND MESSAGE比我話想見下大頭妹,約我地去 BBQ。我記得3月係佢的生日 (佢年年生日都去 BBQ,前文: 港島一日遊),又諗住比大頭妹見下以前個姐姐,佢地以前真係好 FRIEND,我舊工人姐姐好惜大頭妹,而且我自己又想帶大頭妹去沙灘,所以就應承咗佢去啦﹗大頭妹去到見到姐姐好似有少少陌生,問佢記唔記得姐姐,佢又話記得,之後比佢地玩一陣,就已經跟姐姐走咗去

小 朋友真係好得意,唔知點解佢見返舊姐姐,又識轉英文 CHANNEL,不停同姐姐講 "I WANT TO GO TO BEACH",而我係唔知佢識講英文完整句子的﹗可能真係由細湊大的關係,舊姐姐餵佢食蛋糕,佢竟然可以食 2件﹗搞到我比姐姐話,點解大頭妹依家咁瘦...我都想知點解﹗小丸子仲搞笑,姐姐走的時候佢只有 2個月,佢就應該一定唔認得姐姐,不過姐姐比蛋糕佢食,佢即時同佢勁 FRIEND,大頭姨姨話佢認餅唔認人﹗我話佢叫 "肥懷騫",有蛋糕比我食的叫媽媽,無蛋糕比我食的叫老鼠

大頭妹勁鍾意沙灘,大頭姨姨叫我地搬去愉景灣/ 馬灣,可以日日去沙灘玩﹗


好搞笑,拎住粒石話 "好硬架﹗CANNOT EAT﹗"。

妹妹無得玩沙,不斷想落地﹗

勁多口水﹗

個樣幾喪?﹗

忽然又嗲嗲喎﹗

又喪過,想搶相機帶﹗

小丸子: 我真係好想落地呀﹗


好啦﹗比你落地啦﹗

小丸子: 嘩...咩事呀?﹗咁吉腳嘅?﹗


HEHEHE...又要扭落地﹑又要驚﹗
深水灣,可以望到海洋公園﹗

全家幅...

玩完...睇下阿旺爸爸幾細心,幫個囡抹脚﹗

阿囡,你真係幸福﹗
臨走落多一次地,都係驚...即喊﹗


其 實我成日都有個疑問,點解大頭妹同舊工人姐姐咁friend,佢走咗...佢又無問過/ 搵過佢嘅呢?﹗佢同依家個姐姐又好friend架喎﹗每次出街,如果姐姐唔係一齊,佢都會同佢講 bye bye (但唔會同妹妹講 bye bye)。但係之前爸爸出trip,佢又會問我爸爸去咗邊架喎?﹗真係好奇怪﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...