2013年3月6日 星期三

野蠻丸子

最近小丸子好野蠻,成日都打人,其實我真是好想知,11個月大的小寶寶打人,到底是有冇惡意呢?大人應該點做呢?﹗佢唔知點解,好似打招呼咁,一見人就一 巴摑過去,又有手指篤人口同眼,大頭妹成為頭號受害者﹗好彩大頭妹通常都唔會還手,只會同妹妹講唔可以打人架,然後向我投訴妹妹﹗

點解我 會問 BB打人到底有冇惡意呢?其實是因為小丸子個樣好似真是打人咁﹗同佢講 "唔可以",佢都唔會停,但平時做其他野,我地話 "NONO",佢係會停的。打返佢隻手,佢仲會即時打返我地隻手﹗真是好頭痛﹗﹗﹗仲要我有時都幾大力打返佢,佢完全唔喊,無事發生一樣,之後仲會對我甜 笑,見我都笑返啦,佢就會又打過﹗

大頭妹細個個時完全無試過咁樣架﹗但奶奶話可能是因為之前大頭妹打妹妹,依家妹妹有樣學樣?﹗不過大頭妹都唔會一巴一巴咁打人架喎﹗而且最近都無打妹妹啦﹗總之大頭妹細個無做的BB常做的壞事,小丸子都會做,仲要做夠雙份﹗好似拉電線﹑開 DVD機﹑掃枱﹑打電話啦﹗


為食小丸子已經識用叉食生果,不過仲未識用匙。


識得用另一隻手幫手﹗

不過...都係食到成身都係﹗


小丸子的性格真係比較 "狂野"﹗

睇下佢幾 "狼"﹗

笑都笑得誇張過人﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...