2013年3月21日 星期四

大頭妹要增肥

其實一個3歲的小朋友一日要食幾多野,要食幾多餐呢?﹗有時我真係唔知係唔係大頭妹食得太少?一或係唔吸收,總係食極都唔肥﹗﹗﹗

之 前目標係 26磅,新年前上咗 26磅架,就再想上 28磅啦﹗點知新年後病一病,又去返 24磅﹗其實次次比人問我大頭妹點解咁瘦,我都覺得好沮喪,好似係因為我做得唔夠好,其實我已經想盡辦法令佢食多啲,但是佢真係可以全日唔食 (如果唔想食的話)。之前有blog友仔話試下唔比佢食,等佢餓下就知驚﹗我個人認為呢個方法用係大頭妹身上係唔work的﹗唯有就係煮多啲佢鍾意食嘅野 啦﹗壽司﹑意粉﹑烏東之類啦﹗星期一至五,工人姐姐都係比佢食飯多,有時同妹妹一齊食粥,我都諗緊好唔好plan晒一星期期的餐單,叫工人姐姐照煮,等佢 唔洗日日食飯/ 粥咁悶﹗

星期日有媽媽煮啦﹗肉醬意粉﹑一片芝士加半個橙﹗

識得用叉自己食意粉,未識用筷子﹗

意粉麵條類的,佢都ok架﹗不過都係食咗半碟﹗芝士就食晒﹗橙...食咗一啖﹗

佢話好味架...


食到豬晒咀咁﹗

不過都只係食得半碟﹗

通常頭 3啖都肯自己食,其實識自己食架啦﹗不過...食飽少少個肚,就開始扭計要人餵﹗

大頭妹: 好味道﹗

又有blog友話去多啲公園放下電就會食多啲啦﹗我都同意,我都發覺佢返學的日子,放學返屋企係食得好啲﹗


買褲比佢就難囉﹗買 2t就甩褲,買 24m就吊腳﹗


唔知點解啲小朋友總係特別在意地上的垃圾﹗

睇下佢個樣幾唔高興﹗


囡呀囡,你要食多啲野,肥啲呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...