2013年3月25日 星期一

飲茶

已經夜晚 1:00 幾,寫埋BLOG先瞓,所以應該都會少字多相啦﹗

自 從小丸子返 PLAYGROUP之後,我地就無得飲茶,因為 PLAYGROUP的時間是 1:30 - 2:30PM,不過岩岩的星期六升咗班,依家上 12-15 個月班,轉咗 10:15 - 11:15AM 上,所以我地又可以飲返茶啦﹗其實因為我公司得我一個,返工時間一定無得飲茶,閒時我又真係幾恨飲茶架﹗

上完PLAYGROUP瞓咗 15MINS比大頭妹嘈醒咗,所以有得一齊飲茶啦﹗


有得出街好開心架﹗因為平時星期一至五都係留係屋企,係接家姐放學的時候有得落樓下...5分鐘﹗

其實大頭妹乖的時候好乖,坐低比支筆比張紙佢,都唔洗理佢...因為...佢都唔食野嘅﹗

小丸子好鍾意 "吊咀"﹗
小丸子: 唔,色澤唔錯,係一塊好玉﹗

唔知佢畫咗啲咩呢?佢依家識畫人頭 (有眼﹑耳﹑口﹑鼻),同樹 (其實只係一個 T 字)﹗


食物相啦﹗


未食過...唔知點解2籠灌湯餃的SIZE可以差咁遠﹗

小丸子食粥仔﹗

比人抹鼻涕竟然識 "詐喊"﹗

詐喊同我投訴阿爸

幾七情上面?﹗

下一秒...真係一秒...

見阿姨影佢即笑﹗

小丸子: 唉吔﹗比人悉穿咗...
 
玩車﹗

竟然識 "配音" ,係度整啲 FU FU聲﹗

不停將架車丟落地﹗

先一排買咗個 POOL,不過未買夠波波,但 2個囡已經玩得好開心﹗


之前佢兩個不停病,所以都無開出嚟玩﹗依家終於可以玩啦﹗希望以後個個WEEKEND都可以開出嚟玩,咁即是佢兩個都無病病豬啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...